شماره تماس : 23-88641720

ارزان گردی در پایتخت پرتغال

lisbon-belem-tower-AP-xlarge

ارزان گردی در پایتخت پرتغال

پرتغال یکی از جذاب ترین و در عین حال ارزان ترین کشور های غرب اروپا است. پایتخت این شهر لیسبون شلوغ ترین و یکی از دیدینی ترین شهر های پرتغال است. شما به راحتی می توانید اتن را با هزینه های ارزان بگردید و از برخی از مزایای گردشگری شهری این شره بصورت ارزان لذت ببرید.

قلعه سائو جرج

مثلا می توانید به قلعه سائو جرج بروید. قلعه ای که همانند یک نماد  شهر لیسبون در بلندای تپه ای در منطقه آلفاما قرار دارد. این قلعه جدا از دیدنی هایی که دارد چشم انداز هایی را برای شما به ارمغان خواهد داشت که اصلا از دیدن آن پشیمان نخواهید شد.البته درسترسی به این قله نیاز به یک تپه پیمایی دارد اما ارزش دیدن را دارد . این قلعه قرن یازدهمی  را فقط می توانید با هزینه 8.50 یورو بازدید کنید.

تراموا سوار شوید.

به جای هزینه زیاد برای سوار شدن در تاکسی و یا سایر وسایل حمل  و نقل می توانید از تراموا استفاده کنید که به مراتب ارزان تر است و البته بسیار لذت بخش تر. تراموا قدمت زیادی در لیسبون پرتغال دارد و خاطرات و نوستالژی های زیادی دارد. خط شماره 28 تراموا  لیسبون از بین محله های قدیمی و تاریخی و فوق العاده زیبای این شهر می گذرد. شما تنها با 2.90 یورو می توانید تمام این محله ها را گذر کنید.

بازدید از موزه ملی کاشی

یکی از سرگرمی های واقعا دیدنی شهر لیسبون موزه کاشی این شهر است که بخصوص برای افراد علاقمند به فرهنگ و هنر بسیار دیدنی است. شاید به نظر دیدن یک موزه کاشی چندان ایده مناسبی نباشد ولی باور کنید این موزه ارزش دیدن دارد.  انواع کاشی ها مربوط به قرن های پیش را در این موزه خواهید دید  و سرنوشت و ماجراو تاریخچه هر کدام را می توانید به راحتی مطالعه کنید. وقتی به شهر بازگردید خواهید دید که هر خانه از کدام سبک کاشی استفاده کرده و دلیل آن چیست. تنها با 5 یورو می توانید از این موزه بازدید کنید.

صعود از برج بلم

در کنار رودخانه تاگوس برج جالب و دیدنی وجود دارد به نام برج بلم. این برج هر روز راس ساعت 10 برای بازدید عموم باز می شود. این برج یکی از دیدنی ترین مناطق لیسبون است که تنها با 6 یورو می توان از آن بازدید کرد.

پاستا د ناتا

گرسنه شدید؟ نمی دانید کدام غذا بهتر است؟ شک نکنید در لیسبون و پرتغال برای یک بار هم که شده باید پاستا د ناتا را تجربه کنید. این غذا از خوشمزه ترین غذاهای پرتغالی است. این غذا نوعی تارت تخم مرغی است که تنها با 1 یورو می توانید بخرید و میل کنید. باور کنید شهرت این غذا بی دلیل نیست.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.