شماره تماس : 23-88641720

اسپانیا ،دارنده ی بالاترین امتیاز گردشگری دنیا !

Spain - Tourism

اسپانیا ،دارنده ی بالاترین امتیاز گردشگری دنیا !

هر چند سال یکبار، مجمع جهانی اقتصاد، گزارشی در رابطه با صنعت گردشگری و شاخص رقابت در آن تهیه می نماید که شاخصی برای رقابت در این صنعت تعیین می گردد و مشخص نمودن این شاخص باعث ارتقای بیشتر صنعت گردشگری می گردد. امسال نیز همانند سال گذشته، شاخص رقابت پذیری گردشگری در کشور اسپانیا ، رتبه اول گردشگری را بدست آورد .در این آمار نیز نشان داده شد که اکثر جمعیت توریست های جذب شده به این کشور را توریست‌های بین‌المللی تشکیل داده اند و بیشترین زمان مراجعه افراد به کشور اسپانیا مربوط به ماه های ژانویه-ژوئن بوده است.
یکی از نکات جالب توجه برای گردشگران خارجی در کشور اسپانیا دسترسی آسان آن ها به هر نقطه از شهر و کشور در کوتاه ترین زمان ممکن بدون بروز هیچ مشکلی و با کمترین هزینه ممکن می باشد.
گردشگران شهرهایی همچون بارسلون نیز می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به ایستگاه مترو در نزدیکی هر کدام از جاذبه های گردشگری دلخواه برسند حتی مکان های دور به مرکز شهر با دسترسی مشکل تری همچون ورزشگاه نیوکمپ که با استفاده از  خطوط مترو ، مشکل مسافتی برطرف خواهد شد.
همچنین به منظور راحتی بیشتر مسافران به غیر از وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوسهای گردشگری متعددی نیز در تردد هستند که گردشگران می‌توانند از باجه‌های مختلفی تورهای آن را تهیه کرده و در هر ایستگاهی که مختص آنهاست در انتظار ایستاده و سوار بر اتوبوس‌هایی شوند که بدنه آنها با تبلیغ جاذبه‌های گردشگری شهر پوشانده شده است . این اتوبوس ها دارای راهنمای گویا و دیجیتالی در دو طبقه روباز برای گردشگران می باشند که با  هفده زبان متفاوت ،جاذبه‌های گردشگری درطول مسیر را برای آنها توضیح می‌دهند.  مسافران در هر ایستگاه پس از مشاهده هر جاذبه در طول مسیر توقف کرده سپس بعد از دیدن آن جاذبه دوباره در همان ایستگاه به مدت کوتاهی منتظر می‌مانند و سوار اتوبوس بعدی می‌شوند تا به جاذبه بعدی برسند.

شرکت سیاحتگران ساحل آفتاب قصد دارد با برگزاری تور های اروپایی در کشور هایی همچون ؛ اسپانیا ، پرتغال و یونان ،علاقه مندان سفر در اروپا را از امکانات ویژه خود بهره مند سازد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.