شماره تماس : 23-88641720

اسپانیا به عنوان چهارمین کشور برتر دنیا از حیث کیفیت زندگی انتخاب شد

Barcelona-Building-House-Apartments-to-Buy-for-Sale-(1)

 

گروه خبری ساحل آفتاب به نقل از (olive press):

براساس تحقیقات گسترده انجام گرفته در سال 2016 و بر پایه پرسش میدانی انجام گرفته با بیش از 140.000نفر از افراد مقیم اسپانیا که از 191 کشور دنیا به اسپانیا مهاجرت کرده اند این نتیجه حاصل شده است.

اسپانیا پس از سوئیس، استرالیا و نروژ چهارمین کشور برتر دنیا از لحاظ کیفیت زندگی (Quality of life) انتخاب شده است.

مبنای تحقیق فوق سوالاتی مربوط به وضعیت بهداشت و زیرساختهای درمانی، امور مربوط به بهزیستی، شاخص شادی فردی، شاخص اوقات فراغت بسته به گروه سنی، زیرساختهای حمل و نقل عمومی، وضعیت امنیت عمومی ، نحوه باخورد افراد خارجی و سرویس های تخصیص یافته به این افراد بوده است.

نکته جالب توجه در این تحقیق موارد سنجش بوده است! چرا که تمامی این افراد تماماً خارجی و دارای اقامت موقت و یا دائم کشور اسپانیا بوده اند.

جهت انتخاب یک کشور جهت مقصد دوم یا به اصطلاح خانه دوم به منظور اقامت درنظر گرفتن تمامی فاکتورهای فوق الاشاره بسیار مهم و اساسی است تا آنجا که در دنیای امروز افراد با مطالعه و سنجش این شاخصه ها کشوری را جهت زندگی و سکونت انتخاب می کنند.

کشور اسپانیا به علت جایگاه استراتژیک جغرافیایی و تاثیرات محیطی همیشه پذیرای افراد فراوانی در طول زمان بوده است. حال این مسئله بدل به یکی از مهمترین المان های انتخاب این کشور جهت زندگی برای مردمان دیگر کشورها شده است.

معیار شادی فردی نیز یکی از مهمترین فاکتورهای  مورد سنجش بوده است چرا که در دنیای پیچیده امروز و با توجه به سطح ناملایمات پیش روی،  شادی تاثیر بسزایی در نوع زندگی آینده و حال افراد داشته و تاثیر کاملاً مستقیم بر سلامت جامعه و به تبع،  سلامت روحی و جسمی افراد آن جامعه دارد. البته یک شادی در جامعه مدرن اسپانیا به عنوان یک فرهنگ پررنگ کاملاً نهادینه شده و با حضور در آن کشور می توان به صورت کاملاً محسوس آن را لمس کرد.

به هر تقدیر اسپانیا از نقطه نظر بسیاری خانه دوم شایسته، جهت سکونت و کسب و کار و تجارت و مهاجرت به نظر می رسد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.