شماره تماس : 23-88641720

اسپانیا کمپین تبلیغاتی گردشگری جدیدی راه اندازی می کند

اس اسپانیا

اسپانیا کمپین تبلیغاتی گردشگری جدیدی راه اندازی می کند

دفتر توریستی اسپانیا (TurEspaña) یک کمپین جدید با عنوان «اسپانیا در ده ثانیه» را به رهبری 12 شخصیت برجسته اسپانیایی از بخش های مد، فرهنگ، ورزش و سرگرمی راه اندازی کرده است.

هدف از برگزار ی این کمپ ارائه تجربیات شخصی افراد از سفر خود و نشان دادن اسپانیا به عنوان مقصدی مناسب برای سفر می باشد.

تبلیغات این کمپ از طریق کانال ها و رسانه های اجتماعی صورت گرفته است که در آن هر سفیر در طی مجموعه ای از فیلم های کوتاه در مورد اسپانیا تجربیات خود را با مخاطبین این شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و آن ها را به سفر به این کشور تشویق می نماید.

نخستین سفیر و مشارکت کننده کمپین “اسپانیا در ده ثانیه” روانپزشک، محقق و نویسنده ای به نام Luis Rojas Marcos  است.

وی بر این مطلب اشاره دارد که انسان می تواند با شخصی در عرض چند ثانیه عاشق شود اما آیا می توان در عرض چند لحظه (مدتی کمتر از ده ثانیه) از حضور در یک کشور ابراز علاقه کرد؟

مشارکت کنندگان این مجموعه در طول هفته، شامل طراحی به نام  Ágatha رویز د لا پرادا و قهرمان بدمینتونی به نام کارولینای Marín می باشند.

سایر شرکت کنندگان ای کمپین را بازیکنان تنیس، رانندگان فرمول یک، رقصندگان باله، آشپزها، خوانندگان اپرا و بازیکنان گلف تشکیل می دهند.

هدف از برگزاری این رویداد، برجسته نشان دادن دیدگاه های شخصی، مکان های منحصر به فرد، آداب و رسوم و عادات زندگی مردم اسپانیا می باشد. همچنین از اهداف دیگر این کمپین، ارائه آن به مخاطبان باهوش و پر مخاطره است که تمایل دارند تا طیف گسترده ای از فعالیت ها را در حین تعطیلات خود تجربه کنند و یا می خواهند درآمد قابل توجهی داشته باشند.

.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.