شماره تماس : 23-88641720

اولین موزه شناور در رود سن شهر پاریس پهلو گرفت

اولین موزه شناور در رود سن شهر پاریس پهلو گرفت

تراول موزه شناور

موزه Fluctuart اولین موزه شناور در دنیا می باشد که در شهر پاریس افتتاح خواهد شد. این موزه دارای 3 طبقه مجزا است و دیوارهای آن از شیشه ساخته شده و داخل آن قابل مشاهده می باشد. تمامی آثار هنری این موزه به هنر های خیابانی اختصاص داده شده است. موزه Fluctuart برای اولین بار در رود سن شهر پاریس پهلو گرفته و بازدید از آن برای عموم آزاد می باشد. این موزه در رود سن در نزدیکی پل Pont des Invalides (the Invalides bridge) روبروی Grand Palais واقع خواهد شده است. تمام آثار هنری در زمینه هنر شهری در این موزه به نمایش گذاشته خواهد شد. به نمایش گذاشتن هنر های خیابانی، هنر معاصر، گرافیتی و برگزاری رویداد های فرهنگی،  ورکشاپ های و گالری های هنری از هدف های این موزه می باشد. رستوران کوچکی در بام این موزه شناور برای پذیرایی از مهمانان با منظره زیبایی از Grand Palais آماده به خدمت رسانی می باشد. ورودی این موزه رایگان است و بازدید از آن در تمام سال برای عموم آزاد می باشد. همچنین شرکت در این موزه فرصت بسیار خوبی برای شناخت هنرمندان جوان و نوپا است.

شهر پاریس مرکز هنر های شهری و خیابانی است و این پروژه اقدامی جدید و منحصر به فرد می باشد که بهترین مکان برای برگزاری آن همین شهر زیبا می باشد. پروژه موزه Fluctuart توسط برخی از هنرمندان، گالری های شهر پاریس و مزایده های آثار هنری شکل گرفته است. اولین آثاری که در این موزه شناور به نمایش گذاشته خواهد شد مربوط به آثار هنری هنرمندی به نام swoon می باشد. برگزاری و اجرای این پروژه طی 2 سال انجام شده است. یکی از هدف های پروژه موزه Fluctuart معرفی هنرمندان خلاق می باشد.

دولت شهر پاریس امیدوار برای تبدیل شدن این موزه به یک مکان گردشگری جدید در این شهر می باشد. با قرار گیری این موزه شناور در رود سن و برگزاری مهمانی ها و فستیوال ها به همراه غذا و نوشیدنی در کنار آثار هنری هنرمندان معاصر، فضایی شاد و سرگرم کننده را در محدوده این رود برای شهروندان و گردشگران ایجاد خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.