شماره تماس : 23-88641720

این کشور یکی از برترین مقصد گردشگری 2018 می باشد

این کشور یکی از برترین مقصد گردشگری 2018 می باشد

تراول ساحل پرتغال

کشور پرتغال در سال 2018 به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان انتخاب شده است. این کشور در سال 2018 بیش از 20 جایزه در رابطه با گردشگری دریافت کرده که یکی از مهم ترین های آن جایزه World Travel Awards می باشد. با وجود این که کشور پرتغال کشوری کوچک می باشد اما تاثیر زیادی بر صنعت گردشگری جهان داشته است. این کشور دارای سواحل زیبا، جزایر عجیب و غریب، فرهنگی دوستانه، آبگرم های طبیعی، مکان های تاریخی، غذا ها و آشپزی خوشمزه و شراب شناخته شده در جهان می باشد که باعث جذب گردشگران زیادی در سال های اخیر شده است. سواحل اروپایی برخی از برترین مقاصد گردشگری در جهان می باشند. در سال 2018 برترین منطقه ساحلی اروپایی شهر Algarve در کشور پرتغال معرفی شده است. همچنین برترین ساحل در سال 2018 ساحل Madeira و برترین شهر در این سال شهر لیسبون می باشند که هر دو در کشور پرتغال واقع شده اند. همچنین یکی از مهم ترین خطوط هواپیمایی که در کشور اروپا فعالیت دارد هواپیمایی TAP است که متعلق به کشور پرتغال می باشد.

کشور پرتغال مکان مناسبی برای گردشگرانی که علاقه مند به ماجراجویی هستند، می باشد. علاقه مندان به موج سواری می توانند در موج های دریای این کشور به موج سواری بپردازند و علاقه مندان به کوهنوردی می توانند در کوه های این منطقه به ماجراجویی بپردازند. از مکان هایی که در این کشور می توان در آن ها به کوهنوردی و پیاده روی پرداخت، به پارک ملی Peneda-Gerês که یکی از ذخایر سازمان یونسکو می باشد، شهر Madeira، پیاده راه  Paiva (مسیری به طول 8 کیلومتر که در طبیعت قرار گرفته و برای 3 سال متوالی جایزه بهترین مکان ماجراجویانه در طبیعت را در اروپا از آن خود کرده است.) می توان اشاره کرد.

پرتغال کشوری مقرون به صرفه و ارزان برای سفر کردن می باشد، با این حال گردشگرانی که علاقه مند به سفر های لوکس می باشند را به خود جلب کرده است. هتل 5 ستاره Vila Vita Parc Resort and Spa در شهر Algarve به عنوان یکی از لوکس ترین مکان های اقامت در شهر پرتغال شناخته شده است.

اگر علاقه مند به سفر به پرتغال و بازدید از زیبایی های آن هستید، با مشاوران ساحل آفتاب تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.