شماره تماس : 23-88641720

تور ترکیبی اروپا

08

تور ترکیبی اروپا

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی علاقمندان به مسافرت دغدغه انتخاب مسیر سفر و نوع گردش خود را دارند. این بار پیشنهاد ویژه سیاحتگران ساحل آفتاب را  مد نظر قرار داده و با ما به جهانی متفاوت سفر کرده و سطح انتظارات خود را بالاتر ببرید تا لذت یک سفر واقعی را تجربه کرده و خستگی یکساله را از تن برون بریزید.

اروپا ! ؛ سرزمین آفتاب و باران و عجایبی باور نکردنی ، قاره سرسبز با بی نهایت نعمت های وصف ناپذیر خداوند. به حق که تمامی کشور های اروپایی بی بدیل و کم نظیر می باشند و از نظر آب و هوا ، امکانات گردشگری ، جاذبه های توریستی و مهمان نوازی در نوع خود منحصر به فرد می باشند. اما فرصت خود را از دست ندهید و با ما به دل این قاره پهناور و الهام بخش سفری چند روزه داشته باشید.

سفری سر تا سر هیجان ، روح و جسم خود را در دنیای لوکس و ساده ، مدرن و باستانی ،چشم نواز و روح انگیز و نرم و سخت این قاره سبز آرام بخشید .خاطراتی را برای خود بسازید تا برای همیشه ماندگار باشند. اطمینان داریم با تنها یک سفر چند روزه با ما به این قاره عجایب به مسافر همیشگی ما تبدیل خواهید شد.

اگر هنوز مردد هستید با مشاوران سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیریدتا به شما برای انتخاب مقصد مسافرتتان مشاوره لازم را ارائه نمایند.

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.