شماره تماس : 23-88641720

خرید ملک در پرتغال

 

خرید ملک در پرتغال

 


خرید ملک در پرتغال

 

سهولت در سرمایه گذاری ، امنیت بالا، هزینه های کم زندگی و حمایت های بسیار مناسب دولت پرتغال باعث شده تا خرید ملک در پرتغال به عنوان برترین روش برای سرمایه گذاری در پرتغال توسط افراد خارجی و به دنبال آن بهترین راه برای دریافت اقامت پرتغال تبدیل شود. خرید ملک در پرتغال یک سرمایه گذاری بسیار مطمئن با تضمین سود آوری و اقامت در یکی از بهترین کشورهای اروپایی با امکان دسترسی به بازار جهانی و افتتاح حساب اروپایی است.

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در سال های اخیر با توجه به قیمت مناسب ملک در پرتغال و امکان دریافت اقامت برای خود و خانواده همراه اعم از همسر، فرزندان و حتی والدین ، سرمایه گذاری در کشور پرتغال را انتخاب کرده اند. ضمن اینکه پرتغال به عنوان یکی از کشورهای ورودی قاره سبز اروپا شناخته می شود و زمینه های رشد تجاری فراوانی برای شرکت ها و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری قصد توسعه کسب و کار خود را دارند نیز فراهم کرده است.

اگر به دنبال تحصیل در برترین دانشگاه های دنیا با رتبه های بسیار عالی هستید، تحصیلات رایگان برای فرزندان خود را می خواهید، سطح رفاه اجتماعی در بالاترین استاندارد های بین المللی را دنبال می کنید، امنیت سرمایه گذاری برای شما اهمیت دارد، خواهان گسترش بازار تجاری خود هستید، به دنبال رشد سرمایه زیاد و نهایتا آرامش فوق العاده می گردید ، تردید نداشته باشید که بهترین مکان برای سرمایه گذاری در اروپا، کشور پرتغال است.

 

چرا سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال؟

 

پرتغال یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین کشورهای اروپایی است. این کشور عضوی از خانواده اتحادیه اروپا، ناتو و توافقنامه شینگن است و با کمترین میزان سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات امکان دریافت اقامت را به سرمایه گذاران خارجی بدون نیاز به حضور دائم در این کشور ایجاد کرده است. بر خلاف بسیار از کشورهای دیگر اروپایی، در پرتغال تنها با خرید ملکی به ارزش 500 هزار یورو می توانید اقامت دائم پرتغال را به دست بیاورید.

ضمن اینکه توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در سال های اخیر معطوف به بازار سرمایه گذاری پرتغال به دلیل رشد عالی املاک در این کشور بوده است. در نظر داشته باشید که پرتغال یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا است و با وجود اینکه خود این کشور جمعیتی در حدود 10 میلیون دارد اما سالیانه میزبان میلیون ها نفر توریست است. به همین دلیل است که اغلب سرمایه گذاران خارجی با خرید ملک و اجاره دادن ملک به توریست ها و مسافران خارجی به درآمد جانبی بسیار مناسبی در این کشور دست پیدا کرده اند.

از سال 2013 و در ادامه سیاست های مختلف کشور پرتغال به منظور برون رفت از شرایط بد اقتصادی و بحران اقتصادی که کشورهای اروپای یاز جمله پرتغال را در بر گرفته بود، سیاست اعطا اقامت به مهاجران و سرمایه گذاران خارجی که بتوانند حداقل 350 هزار یورو در پرتغال سرمایه گذاری کنند در این کشور اتخاذ شد. سیاستی که شاید خود دولت مردان پرتغال نیز باور نداشتند که با این میزان توجه جهانی همراه باشد و بتواند سرمایه خارجی زیادی را جذب بازارهای پرتغال کند. در این بین ایرانیان زیادی هم هر ساله سرمایه گذاری و اخذ اقمت پرتغال با خرید ملک در پرتغال را تجربه کرده اند.

البته انتخاب روش سرمایه گذاری و بخصوص خرید ملک در پرتغال حائز اهمیت فراوان است. در نظر داشته باشید که جذابیت سرمایه گذاری در پرتغال و خرید ملک در کشور پرتغال باعث شده تا افراد زیادی برای سرمایه گذاری در پرتغال داوطلب باشند و همین امر حضور افراد سود جو را در این بازار سبب شده است. به همین دلیل استفاده از تجربه و دانش شرکت ها  و موسسات معتبر سرمایه گذاری به کلید موفقیت سرمایه گذاران حرفه ای تبدیل شده است.

موسسه ساحل آفتاب به عنوان برند معتبر و شناخته شده سرمایه گذاری خارجی در ایران ، با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان خود و تجربه عالی و ارتباطات سازنده خود آماده ارائه خدمات مشاوره و سرمایه گذاری در پرتغال به صورت تضمینی و با سود قطعی برای سرمایه گذاران از زمان انتخاب ملک تا خرید و دریافت اقامت پرتغال برای مشتریان خود می باشد.

 

اقامت پرتغال 2020

 

پرتغال به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین کشورهای اروپایی در سال های اخیر در حوزه جذب سرمایه گذاری های خارجی بوده است. این کشور با ایجاد راه های مختلف سرمایه گذاری و حتی روش های اخذ اقامت پرتغال بدون نیاز به سرمایه گذاری ، از موفق ترین کشورها در جذب مهاجر و سرمایه گذار خارجی در سال های اخیر بوده است.

هر چند بهترین راه برای دریافت اقامت پرتغال روش خرید ملک در پرتغال است اما به غیر از خرید ملک در پرتغال برای دریافت اقامت پرتغال روش های دیگری نیز وجود دارد و در قوانین اخذ اقامت پرتغال در سال 2020 نیز به آنها پرداخته شده است.

از مهم ترین روش هایی که به عنوان روش های عالی دریافت اقامت پرتغال در سال 2020 شناخته می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال
  • دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری در حوزه سهام و یا خرید اوراق بهادار در پرتغال
  • دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری به صورت سپرده گذاری در پرتغال
  • دریافت اقامت پرتغال از طریق ورود سرمایه به پرتغال برای کمک به حوزه های فرهنگی، هنری و غیره
  • دریافت اقامت پرتغال با تحصیل در پرتغال در سال 2020
  • دریافت اقامت پرتغال با کار کردن در پرتغال در سال 2020
  • دریافت اقامت پرتغال با ازدواج با شهروند پرتغالی
  • اقامت پرتغال از طریق تولد
  • اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی در سال 2020
  • اقامت پرتغال از طریق ثبت شرکت
  • اقامت پرتغال از طریق راه اندازی کسب و کار و یا کارآفرینی در پرتغال

و بسیاری از روش های دیگر که تکیه بر هر یک از این روش ها به راحتی می تواند شرایط اقامت پرتغال را برای داوطلبان اقامت در پرتغال فراهم کند.

 

اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

 

همانطور که مشاهده فرمودید روش های دریافت اقامت پرتغال در سال 2020 بسیار متنوع است و حتی روش های دیگری نیز برای اقامت پرتغال عنوان می شود. اما به صورت کلی روش هایی که از طریق سرمایه گذاری در پرتغال به اقامت پرتغال ختم می شود اقامت ساده تری را دنبال می کنند و شرایط بهتری دارند.

از راه هایی که از طریق سرمایه گذاری می توانید اقامت پرتغال را به دست بیاورید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید ملک در پرتغال با ارزش 500 هزار یورو ( املاک نو، لوکس، درجه یک از نوع تجاری یا مسکونی)
  • خرید ملک به ارزش 350 هزار یورو در پرتغال برای املاک بالای 35 سال
  • سپرده گذاری در پرتغال به ارزش تعریف شده ( 1 تا 2 میلیون یورو)
  • کمک به موسسات فرهنگی و هنری در پرتغال به ارزش حدود 400 هزار یورو
  • کمک به ایجاد اشتغال در پرتغال با راه اندازی کسب و کار در این کشور
  • ثبت شرکت در پرتغال

 

بهترین روش برای اقامت در پرتغال در سال 2020

 

 

اقامت پرتغال

 

اما همانطور که در ابتدای بحث قبلی عنوان شد، بهترین راه برای دریافت اقامت پرتغال در سال 2020 همانند سال های قبل، خرید ملک در پرتغال است. شاید با یک حساب سر انگشتی به راحتی بتوان به این نتیجه رسید که چرا اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال بهترین راه اقامت در پرتغال در 2020 است.

تردید نداشته باشید که خرید ملک در پرتغال و یا هر کشور دیگر بهترین راه برای سرمایه گذاری است. بخصوص اینکه در کشورهایی مانند پرتغال، سرمایه گذار به راحتی صاحب کل سرمایه خود با دریافت سند ملک به نام خود خواهد بود. در این کشور ها خرید ملک همواره بازار خود را دارد زیرا نه تنها کشوری با آب و هوایی فوق العاده است ، بلکه هر ساله بر تعداد توریست هایی که از پرتغال بازدید می کنند افزوده می شود و به همین جهت رشد قیمت زمین و ملک تضمین شده است.

از طریف نقد کردن پول زمین در هر زمان امکان پذیر است. سرمایه گذار با خرید ملک و با قطعی شدن سرمایه گذاری خود می تواند در کوتاه ترین زمان اقامت پرتغال را دریافت کند و به راحتی به همراه خانواده خود در این کشور اقامت پیدا کند هر چند هیچ الزامی هم برای زندگی دائم در پرتغال برای داشتن اقامت پرتغال ندارد.

 

اقامت پرتغال از طریق خرید ملک

 

حال این سوال پیش می آید که دریافت اقامت پرتغال از طریق خرید ملک به چه صورت است؟ در نظر داشته باشید که کشور پرتغال نه تنها یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی با دیدگاه توسعه پذیر و رو به گسترش است و در حال رقابت با بزرگترین کشورهای جهان در حوزه توسعه و ساختارهای اجتماعی و رفاهی است، بلکه از نظر قیمت ملک نیز با اغلب کشورهای بزرگ دیگر اروپایی نیز قابل قیاس نیست. هزینه های زندگی نیز در این کشور بسیار مناسب است و همین امر باعث جلب توجه بیشتر به سمت پرتغال در سال های اخیر شده است.

همچنین در پرتغال با کمترین میزان قیمت می توانید اقامت دائم پرتغال را با خرید ملک دریافت کنید.  برای اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک سرمایه گذار باید حداقل 500 هزار یورو در حوزه املاک و مستغلات در پرتغال سرمایه گذاری کند.

این سرمایه گذاری می تواند با خرید ملک به صورت انفرادی و یا به صورت مشترک باشد با این شرط که باید حداقل میزان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذار برای دریافت اقامت پرتغال تامین شده باشد. این مبلغ برای خرید ملک در هر منطقه ای از پرتغال 500 هزار یورو در نظر گرفته شده است. اما اگر قصد خرید ملک فرسوده با عمر بالای 35 سال را داشته باشید و به دنبال آن قصد بازسازی و تعمیر ملک را داشته باشید می توانید با خرید ملک به ارزش 350 هزار یورو نیز اقامت دائم پرتغال را به دست بیاورید:

در نتیجه برای دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک باید :

  • یا ملکی به ارزش 500.000 یورو در هر منطقه ای ار پرتغال خریداری کنید.
  • یا ملکی به ارزش 350.000 یورو در مناطق کمتر توسعه یافته و یا خرید املاک فرسوده بالای 35 سال که نیازمند بازسازی باشد انجام دهید.

آیا با خرید ملک با ارزش کمتر از 350 هزار یورو هم می توانید اقامت پرتغال را به دست بیاورید؟

این سوال از مهم ترین سوالاتی است که همواره از کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب پرسیده می شود. در نظر داشته باشید که حداقل سرمایه گذاری برای دریافت اقامت پرتغال در سال 2020، مبلغ 350 هزار یورو این هم در املاک فرسوده و نیازمند بازسازی پرتغال است. اما اگر مبلغ کمتری برای سرمایه گذاری در نظر داشته باشید هم می توانید اقامت پرتغال را به دست بیاورید مشروط به اینکه شرایط تمکن مالی را نیز داشته باشید.

در این شرط فرد می تواند با هر میزان سرمایه برای خرید ملک در پرتغال اقدام کند اما برای دریافت اقامت دائم پرتغال باید حداقل شرایط تمکن مالی را برای تامین هزینه های خود و خانواده اش اثبات نماید.

 

ویزا طلایی پرتغال

 

احتمالا نام ویزا طلایی پرتغال یا گلدن ویزا پرتغال را زیاد شنیده باشید. ویزا طلایی پرتغال خاص افرادی است که توانایی سرمایه گذاری در پرتغال را متناسب با شرایط توضیح داده شده در این کشور داشته باشند. در واقع ویزا طلایی پرتغال نوعی ویزا سرمایه گذاری است و تنها به افراد سرمایه گذار تعلق پیدا می کند. خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو و یا خرید ملک به ارزش 350 هزار یورو که فرسوده باشد و یا در مناطق کمتر توسعه یافته پرتغال باشد، از انواع سرمایه گذاری ها در پرتغال است که به ویزا طلایی پرتغال ختم می شود.

چرا ویزا طلایی پرتغال را با این نام می شناسند؟ در واقع ویزا طلایی پرتغال یا گلدن ویزا پرتغال به این دلیل به ای نام شناخته می شود که نه تنها در کمترین زمان و حتی زیر 2 تا 3 ماه صادر می شود بلکه سایر شرایط موجود برای روش های دیگر اقامت پرتغال را ندارد. به این صورت که سرمایه گذاران بدون نیاز به صف انتظار برای بررسی اطلاعات و درخواست ویزا و اقامت، بدون نیاز به رزومه کاری و یا درسی موفق، بدون نیاز به نمره زبان و یا داشتن میزان مشخصی از سرمایه و غیره می توانند برای دریافت اقامت پرتغال این هم در زمانی بسیار کوتاه اقدام کنند.

به همین دلیل است که ویزا طلایی پرتغال یا گلدن ویزا پرتغال تا این میزان در جهان شهرت پیدا کرده  ومعتبر شده است. حسن دیگر ویزا طلایی پرتغال این است که تنها برای سرمایه گذارانی صادر می شود که از کشورهای غیر اتحادیه اروپایی در پرتغال سرمایه گذاری کنند.

 

شرایط گلدن ویزا پرتغال در سال 2020

 

برای دریافت گلدن ویزا پرتغال اثبات خرید ملک لازم است. بر این اساس باید توافقنامه، قولنامه و یا سند ملک ارائه شود. ملک خریداری شده بسته به نوع ملک باید حداقل 500 هزار یورو یا 350 هزار یورو خریداری شده باشد و این مبلغ باید تماما از بیرون از کشور پرتغال و حتی اتحادیه اروپا تادیه شده باشد.

افرادی که به دنبال اقامت طلایی پرتغال هستند با سرمایه گذاری در حوزه املاک در پرتغال و تنها با 7 روز حضور در سال در پرتغال می توانند اقامت دائم پرتغال را دریافت کنند. در این طرح ابتدا یم اقامت یک ساله برای سرمایه گذار صادر می شود و به شرط ادامه دار بودن و متوالی بودن سرمایه گذاری در پرتغال می تواند به راحتی برای دوره های بعدی به مدت دو ساله تمدید شود. ضمن اینکه بعد از 5 سال می توانید اقامت دائم پرتغال را برای سرمایه گذار، همسر، فرزندان زیر 18 سال و یا حتی تا 27 سال به شرط اینکه دانشجو بوده و مجرد باشند، والدین خود و والدین همسرش به شرط داشتن تمکن مالی را به همراه داشته باشد.

این اقامت در کمتر از 3 ماه معمولا صادر می شود . هر چند اگر این فرایند به دست متخصصین این حوزه، یعنی مشاوران حرفه ای موسسه حقوقی ساحل آفتاب دنبال شود نه تنها در کمتر از دو ماه امکان دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری در این کشور فراهم است، بلکه به صورت تضمینی و حتمی اقامت سرمایه گذار را به همراه دارد.

 

هزینه های دیگر مورد نیاز برای خرید ملک در پرتغال

 

به غیر از هزینه های تعریف شده برای خرید ملک در پرتغال که حداقل 500 هزار یورو برای املاک نو ساز و 350 هزار یورو برای املاک فرسوده تعریف شد، سرمایه گذار باید درصدی هزینه بیشتر را برای تامین هزینه ای جانبی همیشه مد نظر داشته باشد. به عنوان مثال برای خرید ملک در پرتغال باید هزینه مالیات بر ملک که در حدود 8 درصد از قیمت ملک است را خریدار پرداخت کند.

یا اینکه باید هزینه شهرداری بین 3 تا 7 درصد از قیمت ملک پرداخت شود و همچنین هزینه انتقال سند و یا کمیسیون دفاتر اسناد رسمی نیز باید در نظر گرفته شود.


اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری وخرید ملک

 

گروه ساحل آفتاب با داشتن رزومه عملیاتی کاملاَ موفق در زمینه مشاوره سرمایه گذاری واخذ اقامت، این افتخار را دارد تا با ارائه خدمات متنوع از مشاوره تا اتمام فرآیند سرمایه گذاری در کشور پرتغال شما را یاری نماید. این شرکت به عنوان پرچم دار مشاوره در زمینه اخذ اقامت و مهاجرت به کشورپرتغال برآن است تا خدمات لوکس خودرا در این کشور بر اساس روال قانونی در کوتاه ترین زمان ارائه نماید.

 

مزیت سرمایه گزاری در پرتغال:

 

در پرتغال رویای زندگی باکیفیت همراه با هزینه های تمام شده بسیار پایین تر ازدیگر پایتخت های اروپایی به حقیقت می پیوندد.

با خرید ملک در پرتغال شما سرمایه گذاری کاملاَ مطمئنی را انتخاب کرده اید، چراکه یک فرصت پایدار، با چشم انداز بلند مدت را برای خلق ثروت رابه وجود آورده اید.

قیمت ملک در پرتغال رو به رشد می باشد وآمار موثق سرمایه گزاری مبین است که ارزش افزوده حتما با خرید ملک همراه است. آمار رسمی نشان میدهد حتی در زمان بحران مالی جهانی در سال 2008 قیمت املاک در این کشور با افول همراه نشده است بلکه روندی ثابت را پشت سر گذاشته است. ساحل آفتاب با معرفی بهترین و کامل ترین آرشیو  ازاملاک پرتغال از قبیل مجتمع های لوکس و سوپرلوکس و ویلا های رویایی با فضای سبز بسیار چشم نواز و استخر روباز اختصاصی ، شله ویلا های کاملاَ نوسازی شده و منطبق بر آخرین استاندارد های انرژی پاک اروپا که با روح سبک زندگی با کیفیت، عجین شده است پاسخگوی هر نوع سلیقه لوکس ملکی شما می باشد.

 

اقامت طلایی پرتغال:

 

اقامت طلایی پرتغال

 

کشور پرتغال به عنوان نخستین کشور طراح و اجراکننده طرح اقامت طلایی( Gold Residency) از سال 2012 اقدام به جذب سرمایه های خارجی از سایر نقاط دنیا نموده است.

روش های اخذ اقامت پرتغال  کاملاً مشابه کشور اسپانیا می باشد. شما می توانید با سرمایه گذاری در امور املاک و مستغلات پرتغال بدون داشتن شرط اقامت در این کشور بعد از طی 6 سال درخواست پاسپورت پرتغالی نمایید.

یکی از مزیت های قابل تامل سرمایه گذاری ملکی در پرتغال می توان به بازگشت اصل سرمایه بعد از خرید ملک به (Buy To let) اشاره کرد.

برای تفهیم این روش می توان اذعان نمود که با توجه به تورم بسیار پایین در کشور های اروپایی بهترین روش برای امور سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه استفاده از این روش می باشد چرا که نرخ بازگشت سرمایه با اتکا به این روش تا 7% در سال می باشد.

 

مزایای خرید ملک درپرتغال:

 

ساحل آفتاب شما رابا مزیت های خاص سرمایه گذاری در پرتغال آشنا میسازد:

با انجام سرمایه گذاری ملکی به غیر از شخص سرمایه گذار خانواده وی( همسر و فرزندان) و حتی والدین وی و والدین همسر نیز می توانند از امکان اخذ ویزای طلایی پرتغال بهره مند گردند.

  • امکان اخذ اقامت دائم بعد از 5 سال و پاسپورت پرتغالی تنها پس از 1 سال بعد از اتمام پروسه 5 ساله
  • گشایش حساب بانکی و اخذ کارت های اعتباری
  • دریافت Fiscal Number (شماره فردی مالیات پرتغال)
  • اخذ ویزاهای بلند مدت شینگن از سفارت پرتغال برای صاحبان ملک و کلیه اعضاء خانواده و به تبع آن تردد در کلیه کشورهای عضو حوزه شینگن امکان پذیر می باشد.
  • مالکیت 100% ملک به نام خریدار (عرصه و عیان)
  • سهولت در اخذ ویزای آمریکا و انگلستان از طریق سفارتهای کشورهای ذکر شده درپرتغال
  • استفاده از خدمات تحصیلی ، درمانی و… برای کلیه اعضای خانواده
  • زندگی در یک کشور امن و زیبا با آب و هوای بی نظیر

 

اخذ اقامت از طریق اثبات تمکن مالی:

 

 

اقامت پرتغال

 

یکی دیگر از روش های نوین در اخذ اقامت در کشور پرتغال روش اثبات تمکن مالی می باشد. این راه مختص افرادی است که توانایی ارائه و اثبات درآمد مکفی و دارایی های ممکن در ایران را داشته باشند. در این روش بعد از طی شش سال شما می توانید درخواشت پاسپورت نمایید.

 

پرتغال

 

پرتغال در شبه جزیره ایبریا در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور در واقع غربی ترین کشور اروپاست و در نواحی غربی و جنوبی با اقیانوس آتلانتیک و در قسمت شمالی  و شرقی با اسپانیا هم مرز است. این کشور دارای 1214 کیلومتر مرز مشترک با اسپانیا است که بیشترین مرز دو کشور را از نظر وسعت در اروپا است. .پرتغال جزء قوی ترین کشورهای اروپا از نظر نظام سیاسی سوسیالیستی است. اولین و بزرگترین منطقه تولید انرژی سبز دنیا در پرتغال واقع شده است. پرتغال حاکم بلامنازع انرژی های تجدید پذیر دنیاست. در این کشور شما 70% از انرژی های مصرفی خود را از منابع تجدید پذیر تامین نموده اید

 پرتغال جزء امن ترین شهر های دنیا می باشد، بر اساس رتبه بندی جهانی منطبق بر شاخص صلح جهانی، پرتغال  عنوان پنجمین کشور امن جهان را به خود اختصاص داده است.همچنین رعایت استاندارد های بهداشت محیطی دریایی، سواحل این منطقه را در دنیا صاحب نام گردانیده است.زیر ساخت مطلوب درمانی و آموزشی نیز در این منطقه به واسطه حضور ملیت های مختلف دنیا کاملاَ فراهم می باشد.

این کشور با اختیارداشتن  بهترین سواحل و مکان های مختص موج سواری در کل قاره اروپا که در منطقه نازاره( NAZARE) واقع گردیده، مقصد نخست علاقه مندان به ورزش های آبی (از جمله غواصی، قایق سواری)  و گردشگران  از سراسر دنیا در سال 2016 میلادی لقب گرفته است.

 زمین های  گلف در کشور پرتغال جزء معدود مکان هایی در دنیا است که از سوی آکادمی جهانی گلف به  امتیاز لوکس 5 ستاره نایل شده خصوصاً در منطقه آلگارو که درقسمت های جنوبی پرتغال واقع شده است.

 

  • لیسبون

 

به عنوان پایتخت پرتغال و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور با 700,552 نفر جمعیت و یکی از باستانی ترین و معروفترین شهرهای اروپای غربی به دلیل اهمیت تجاری، مالی، تفریحی، هنری، تحصیلی و صنعت توریسم لقب گرفته است.

 

لیسبون

 

  شهرلیسبون دارای 300 روز آفتابی می باشد. این کشور دارای درجه هوای معتدل نسبی در شبانه روزبوده و تابستان های طولانی و زمستان های کوتاه از خصوصیات اقلیمی این کشور می  باشد. تابستان معمولاَ در لیسبون از اواسط اردیبهشت آغاز و در اوایل آبان پایان می یابد. لیسبون با پیشینه تاریخی قدیمی تر از شهر رم ایتالیا بوده و تاریخ اولیه این شهر به 1200 سال قبل از میلاد مسیح باز می گرددبزرگترین پل اروپا به نام واسکا دوگاما در لیسبون قرار دارد.

 فرودگاه لیسبون یکی از پرازدحام ترین فرودگاه های اروپاست که سالیانه پذیرای بیش از18 میلیون نفرازسرار جهان میباشد.لیسبون انتخابی کاملاصحیح برای سکونت شما و فرزندانتان می باشد. این شهر با دارا بودن مراکز بسیار باکیفیت آموزشی هر ساله پذیرای هزاران دانشجو از سراسر جهان است. همچنین این شهر از نظرسطح خدمات بهداشتی و درمانی در رده A  اروپا قرار دارد.

از جاذبه های توریستی لیسبون میتوان به برج بلم، کاخ ملی پنا و خیابان AVENIDA LIBERDADE اشاره کرد. شمامیتوانید تجربه زندگی شبانه بسیار باشکوهی در OLD TOWN  لیسبون تجربه نمایید.

  • کاشکایش

در سواحل غربی اقیانوس آتلانتیک و در کشور پرتغال واقع شده., این منطقه فقط 20 کیلومتر با فرودگاه بین المللی لیسبون فاصله دارد.منطقه ای با موقعیت مکانی بسیار خاص و استراتژیک ما بین قاره های آمریکا،اروپا و آفریقا قرار دارد. این شهر فوق لوکس مقصد همیشگی خانواده سلطنتی پرتغال در تعطیلات بوده است این شهر گذشته کاملاَ آرامی را در خلال تمامی ناآرامی های منطقه ای و جهانی پشت سر گذاشته و لقب منطقه امن بی همتا را با خود یدک می کشد.

 

کایشکاش

 

  • پورتو

یا به زبان انگلیسی اپورتو: دومین شهر بزرگ پرتغال که درشمال این کشور واقع شده و یکی از بزرگترین شهرهای شبه جزیره ایبریا است. شاید مهمترین صنعت تجاری این شهر نوشیدنی پرتو باشد.

  • ازدیگرشهرهای مهم پرتغال می توان به کویمبرا، که قدیمی ترین موسسه آموزش زبان پرتغالی جهان در این شهر واقع است و در سال 2013 مورد ثبت یونسکو قرار گرفت اشاره کرد. همچنین این شهر به شهر دانشجویان پرتغال نیز معروف است که بیش از 70% ملیت مختلف دنیا( ایران) در آن مشغول تحصیلند.
  • مشهورترین و پرطرفدارترین مقصد توریستی کشور پرتغال درمناطق جنوبی این کشور واقع شده که میزبان 7 میلیون گردشگر به صورت سالیانه است. همچنین 3 میلیون نفر گردشگر داخلی نیز سالیانه از این شهر بازدید می کنند از شهر های مشهور جنوبی میتوان به( آویرو، آلگارو، ویلامورا، آلبوفیرا و جزایر آزورس) که متشکل از چندین جزیره اقیانوسی است).و جزایر مادیرا اشاره کرد.

 

اقامت دائم پرتغال از طریق خرید ملک در پرتغال در سال 2020

 

انجام سرمایه گذاری در پرتغال در روش های مختلف می تواند منجر به اقامت دائم در پرتغال شود. گفتیم که خرید ملک بهترین راه برای دریافت اقامت طلایی پرتغال است. در این روش حداقل خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو یا 350 هزار یورو به شرط خرید ملک فرسوده توضیح داده شد.

اما افرادی که با خرید ملک به ارزش های توضیح داده شده قصد دریافت اقامت طلایی یا اقامت دائم پرتغال را دارند به محض تکمیل سرمایه گذاری و انتقال هزینه خرید ملک به پرتغال و انجام معامله شرایط دریافت اقامت پرتغال را خواهند داشت. برای این منظور با ارائه مدارکی که در ادامه توضیح داده خواهد شد، اثبات می کند که سرمایه گذاری انجام شده است. با این کار یک اقامت یک ساله برای سرمایه گذار صادر می شود. این اقامت مادامیکه که سرمایه گذاری در جریان باشد برای دفعات بعدی هر کدام دو ساله قابل تمدید است.

بعد از 5 سال امتداد سرمایه گذاری ، سرمایه گذار می تواند اقامت دائم پرتغال را دریافت کند. این کار بدون نیاز به حضور در کشور پرتغال به صورت دائمی خواهد بود و تنها 7 روز در سال حضور در پرتغال کفایت می کند.

 

اخذ پاسپورت پرتغال با خرید ملک

 

سرمایه گذارانی که بعد از پروسه سرمایه گذاری و اقامت موقت خود به اقامت دائم پرتغال بعد از 5 سال دست پیدا کنند می توانند به راحتی بعد از یک تا دو سال بعد سعنی حدود 6 سال تا 7 سال طول مدت اقامت و سرمایه گذاری در پرتغال برای شهروندی پرتغال و یا تابعیت پرتغال درخواست بدهند. طبیعتا با دریافت شهروندی پرتغال می توانند پاسپورت پرتغال را دریافت کنند. این پاسپورت از معتبرترین پاسپورت های جهان با امکان سفر به بیش از 130 کشور دیگر جهان را دارد که خود باعث ترغیب سرمایه گذاران برای اخذ اقامت دائم و شهروندی پرتغال شده است.

 

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در پرتغال در سال 2020

 

به غیر از اینکه سرمایه گذار باید مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز را به پرتغال انتقال داده و توافقنامه، قولنامه، قرارداد و یا سند ملک را برای دریافت اقامت موقت و یک ساله ابتدایی ارائه نماید به مدارک دیگری نیز برای دریافت اقامت پرتغال از  طریق خرید ملک در پرتغال نیاز دارد که به شرح زیر می باشد:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه
  • ارائه گواهی مبنی بر مشخص کردن وضعیت تاهل
  • مدارک شناسایی
  • ارائه صورتحساب بانکی
  • اثبات داشتن تمکن مالی

لازم به توضیح است که تمامی این مدارک باید به زبان پرتغالی یا انگلیسی نیز ترجمه شود.

موسسه حقوقی ساحل آفتاب به عنوان سکان دار و برند برتر مشاوره و خدمات سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی،  و به عنوان برترین موسسه خدمات مشاوره و سرمایه گذاری در کشور پرتغال در ایران در سال های اخیر، آماده ارائه بهترین نوع خدمات برای خرید ملک و یا هر نوع سرمایه گذاری دیگر در کشور پرتغال به علاقمندان می باشد. با استفاده از تخصص و دانش و ارتباطات قوی و سازنده کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب نه تنها اقامت پرتغال را در کوتاه ترین زمان به دست خواهید آورد بلکه یک سرمایه گذاری ایمن، مطمئن و سودآور را تجربه خواهید کرد که با چشم انداز دقیق، تعریف استراتژی های مشخص و ابعاد روشن برای سرمایه گذار همراه است که تجربه بی نظیری از سرمایه گذاری موفق در حوزه املاک در اروپا را برای سرمایه گذار به همراه خواهد داشت.

برای دریافت اطلاعات تخصصی و مشاوره رایگان می توانید همین امروز با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.