شماره تماس : 23-88641720

سرمایه گذاری در اروپا

این خدمات توسط شرکت ساحل آفتاب منطقه ی آزاد بندر انزلی ارائه می گردد.final logo (2)

ساحل آفتاب در خدمت شماست تا شما را در خرید ملک و مستغلات در اروپا نظیر ویلا، خانه مسکونی، آپارتمان در متراژهای مختلف، زمین و یا دیگر پروژه های مسکونی-تجاری-اداری یاری خواهند کرد. ساحل آفتاب دارای سابقه ای طولانی و درخشان در انجام کلیه امور مربوط به فعالیت مذکور را دارا می باشد.

پروژهای سرمایه گذاری متفاوتی در نقاط مختلف اروپا ، به علاقه مندان جهت سرمایه گذاری در اروپا با یاری رساندن در راستایاخذ تسهیلات بانکی و در اختیار قرار دادن زمین به صورت رایگان برای واحد های تولیدی جهت احداث خط تولیدهایی نظیر هتل ، پمپ بنزین ، مجموعه های تجاری و مسکونی و … قابل ارائه می باشد.

هدف ما گرد آوری اطلاعات جامعی از موقعیت بازار خرید و فروش مسکن است. ما تعدادی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری را در نقاط مختلف معرفی خواهیم نمود به گونه ای که پروژه ارائه شده در جذاب ترین مناطقه واقع شده باشد. که در صورت تمایل بتوانید بالاترین درآمد ناشی از بازگشت سرمایه را از طریق اجاره ملک خریداری شده کسب نمایید. اگر احتمالاً شما از آن دسته از افرادی هستید که نوع زندگی اروپاییان را تمجید می کنید بی گمان از محیط های شاد و صمیمی، سواحل تمیز، مغازه ها و پیاده روی عصرانه در محیط های امن، کافه ها و رستوران نه چندان گران لذت می برید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.