شماره تماس : 23-88641720

دلیل انتخاب آتن به عنوان مقصد گردشگری خود

05

دلیل انتخاب آتن به عنوان مقصد گردشگری خود

آتن مرکز تمدن اروپا یعنی یونان است و داشته های تاریخی و ملی و گردشگری این کشور می تواند هر مسافرو گردشگری را مجذوب خود کند . قیمت مسافرت به این شهر علی رغم اروپایی بودن آن نسبت به سایر کشور های اروپایی ارزانتر و با صرفه تر است . ولی این ارزانی دلیلی بر نداشتن خصوصیات و امکانات گردشگری اروپایی نیست .

برای ورود به یونان باید همانند سایر کشور های اروپایی عضو اتحادیه شنگن ، ویزای شنگن دریافت نمایید .

سفر به یونان و بازدید از شهر تاریخی آتن یعنی سفر به قلب تاریخ .این شهر از قدیمی ترین و کهن ترین شهر های شناخته شده کره زمین است که به خوبی این قدمت را در بافت های قدیمی و نوین شهر می توانید ملاحظه نمایید .

اگر خواهان بازدید از شکوه مردمان باستان و فلاسفه یونان و فرهنگ رخنه شده خدایان معروف یونانی هستید بهترین راه سفر به شهر آتن ، شهر عجایب تاریخی است.  آتن در کنار سازه های تاریخی خود سرشار از مناطق گردشگری با آب و هوای فوق العاده می باشد. قایق سواری ، حمام آفتاب و حمام گل ، غذاهای مدیترانه ای ، اسکی روی آب و … لذت سفر شما را چندین برابر خواهد کرد.

بهترین انتخاب برای سفر به آتن انتخاب یک تور مناسب گردشگری است . تورهای گردشگری یونان و آتن به خوبی جاذبه های این شهر را می شناسند و می توانند بهترین ها را با ارزان ترین قیمت برای شما مهیا نمایند .

تجربه مسافران سیاحتگران ساحل آفتاب ثابت می کند که بهترین تورهای گردشگری اروپایی را می توانید با متخصصان و کارشناسان سیاحتگران ساحل آفتاب تجربه کنید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.