شماره تماس : 23-88641720

لذت سفر به آتن یونان

12


لذت سفر به آتن یونان

هرچند آتن را شهر مورد علاقه دوست داران تاریخ و فلاسفه می دانند ولی این شهر تاریخی حتی برای آنهایی هم که از تاریخ سر رشته ای ندارند بسیار جذاب و تماشایی است و می تواند برای آنها ، هم اطلاعات تاریخی و فرهنگی بخصوص در مورد تمدن غرب را داشته باشد و هم هیجان و سرگرمی های یک کشور اروپایی البته با قیمت بسیار مناسب تر.

 

اگر قصد سفر به پایتخت یونان را دارید بهتر است از مکان های زیر هم دیدن فرمایید :

 

۱ – تپه فیلوپاپوس

تپه تاریخی شهر آکروپولیس با دامنه های پوشیده از کاج، مناظر بکر و دست نخورده ، هوایی عالی و پر از اکسیژن  با کلی منظره ناب برای گرفتن عکس و فیلم یادگاری . از بالای این تپه زیبا بخصوص در هنگام غروب آفتاب مناظر شهر آتن  و آکروپولیس بسیار دیدنی و وصف ناپذیر است .

 

2- دریاچه وولیاگمنی

اگر از علاقمندان آب تنی در چشمه های آب گرم با مناظر بی بدلیل هستید و یا حمام آفتاب و گل را می پسندید حتما از این دریاچه دیدن نمایید . در این دریاچه هم شنا کنید ،هم آفتاب بگیرید ، هم از رستوران ها و کافه های متعدد خرید نمایید و هم کلی عکس ناب از منظره های منحصر به فرد بگیرید .

 

3- تپه ی مارس

تپه پر اهمیت کتاب انجیل ، تپه ای سنگی با چشم انداز بی نظیری است که  برای مسیحیان به دلیل احساس معنوی که در آنجا پیدا می کنند بسیار پر اهمیت است . دقت کنید بالا رفتن از این تپه به دلیل لیز بودن سنگ هایش کار هر کسی نیست ولی هر کسی به بالای تپه رفته و مناظر آکروپولیس را از آنجا دیده پشیمان نشده است .

 

4- بندر پیرائوس

از ده بندر برتر اروپا با قدمتی 2500 ساله است . غذاهای دریایی این بندر معروف هستند و از این بندر می توان به همه جزیره های شرقی یونان سفر کرد . در مجاورت این بندر گالری شهرداری وجود دارد که مهد مجسمه سازی مدرن محسوب می شود .

 

5- تپه‌ی لیکاویتوس

تپه گرگ ها نام دیگر این تپه کوه مانند است با شباهتی نزدیک به تپه آکروپولیس. محبوبیت این تپه مناظر فوق العاده آن است . اگر نمی توانید پیاده به بالای تپه بروید از فونیکولار استفاده نمایید . در روز دوشنبه پاک  (clean Monday) ارتدوکس ها از بالای این تپه بادکنک هوا می کنند .

 

6- دماغه سونیون

هیچ کجا به اندازه دماغه سونیون لذت تماشای دریا را در آتن ندارد . اگر بدانید که هومر هم در داستان اودیسه بارها در این مکان بوده است لذت پیاده روی و تماشای چشم انداز های زیبای دریا و همچنین ویرانه های معبد پوزئیدون برای شما در این مکان چندین برابر خواهد شد .

 

سیاحتگران ساحل آفتاب بهترین انتخاب برای برنامه ریزی و برگزاری تورهای اروپایی با پشتوانه چندین ساله است که افتخار دارد شما را در تور آتن همراهی نماید .

 

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.