شماره تماس : 23-88641720

چه نوع لباسی برای سفر به اروپا نیاز خواهیم داشت؟

چه نوع لباسی برای سفر به اروپا نیاز خواهیم داشت؟

لباس
مناطق مختلف اروپا دارای آب و هوای متفاوتی می باشد، اکثر گردشگران ضمن توجه به آب و هوای مناطقی که به آن سفر می کنند، توجه زیادی به نوع لباسشان برای زیبا تر شدن عکس هایشان دارند. بنابراین در ادامه مطلب به نکاتی درباره نوع لباس پوشیدن در کشور های مختلف اروپا اعم از فرانسه، ایتالیا، انگلستان و پرتغال اشاره می کنیم.
1. پاریس – فرانسه
مقالات و مطالب زیادی درباره استایل و لباس های فرانسوی در دنیای مد مطرح شده است. مد در کشور فرانسه شهرت بسیار زیادی دارد اما برای سفر به این کشور باید راحت بودن لباس هایتان را برای گشت و گذار ها در نظر بگیرید. از بهترین لباس هایی که می توانید برای شهر پاریس انتخاب کنید به یک شلوار جین تیره و بلوز راه راه مشکی و سفید (مشهور به berton) می توان اشاره کرد.
2. لندن – انگلستان
آب و هوای انگلستان در اکثر مواقع و بخصوص در فصل زمستان ابری و بارانی می باشد. از مهم ترین نکاتی که باید برای گشت و گذار در این شهر رعایت کرد، پوشیدن لباسی گرم و راحت است که در عین حال از خیس شدن شما توسط باران جلوگیری کند. از مهم ترین مواردی که برای سفر به لندن به آن نیاز پیدا خواهید کرد به یک جفت بوت ضد آب مانند بوت های برند دکتر مارتینز می توان اشاره کرد.
3. رم – ایتالیا
ایتالیایی ها به دلیل پوشیدن لباس های رنگی شهرت فراوانی دارند. آب و هوای شهر رم در اکثر مواقع آفتابی می باشد، بنابراین استفاده از عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. بهترین نکته ای که هنگام لباس پوشیدن در شهر رم باید رعایت کرد پوشیدن لباس های رنگی و یک صندل تخت و راحت می باشد.
4. لیسبون – پرتغال
مردم کشور پرتغال قوانین خاصی برای لباس پوشیدنشان ندارند ولی راحت بودن را در هر شرایطی ترجیح می دهند. شهر لیسبون بر روی هفت تپه ساخته شده است بنابراین سراشیبی های زیادی در این شهر وجود دارد، همچنین اکثر خیابان های این شهر سنگ فرش شده است. پس بهتر است برای گشت و گذار در این شهر کفشی را انتخاب کنید که راحت باشد و از سر خوردن شما جلوگیری کند. یک جفت کفش از برند ونس انتخاب خوبی برای این شهر می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.