شماره تماس : 23-88641720

کاخ های اروپایی که به هتل تبدیل شدند

42

کاخ های اروپایی که به هتل تبدیل شدند

کاخ ها محل جولان و قدرت نمایی پادشاهان و سلاطین در همه کشور ها در همه قرن ها بوده اند و یکی از بهترین ابزار ها برای اینکه بزرگی و ابهت خود را به رخ مردم و سایر کشور ها بکشند بوده است. این کاخ ها در طول تاریخ به دلایل هجوم سایر کشور ها و امپراطوری ها تخریب شده اند و تنها تعدادی از این کاخ ها و قصر ها توانسته اند به روزگار ما رسیده و همچنان قابل بهره بردای باشند .

بنا بر سیاست کشور ها ی مختلف این کاخ ها و قصر ها به محل های متفاوتی تبدیل شده اند و از برخی از این کاخ ها و قصر ها همچنان بهره بردای نظامی و برخی به عنوان موزه و یا هتل و رستوران و … قرار گرفته اند . در این مقاله قصد داریم تا 5 کاخ مشهور که امروزه به هتل های مجهز و مدرنو زیبایی تبدیل شده اند بپردازیم .

کستلو دی پاوون (castello di pavone)   در بالای یک تپه قرار گرفته است . این کاخ در قرن 9 ساخته شده و از امکانات بسیار بالایی برخوردار بوده است . این کاخ که امروزه به یک هتل مدرن و مجهز مبدل شده است با دیوارهای حکاکی شده و ساختمانی بی مانند . مبلمان این هتل از چوب ماهون ساخته شده و چشم انداز همه اتاق ها به اطراف هتل می باشد. در طبقات بالایی این کاخ یا هتل چشم اندازی بسیار زیبا از  کوه های آلپ ایتالیا دیده می شود و اقامت در این هتل لذتبخش تر خواهد شد. نماهای داخلی این هتل سراسر یادآورد زمان های گذشته و تاریخ این کشور می باشد .

اقامت در قصر پارادور دو اروپسا ( parador de oropsa)  آنقدر ها هم که به نظر می رسد گران و پر هزینه نمی باشد . تجربه زندگی در قصر را می توانید با اقامت در این هتل و با پرداخت 75 دلار برای هر شب داشته باشید .قصری بسیار لوکس و شیک که با تزیین اتاق های با رنگ و نقاشی های مختلف و کارشی های زیبا واقعا همانند زندگی در قصر می باشد . این قصر 48 اتاق برای مهمانان خود دارد که شهرت فراوانی در اروپا دارد.

  • اسکلوس لئوپولدسکرون سالزبورگ اتریش

قصر مشهور اسکلوس لئوپولدسکرون را احتمالا در فیلم اشک ها و لبخند ها دیده باشید . قصری بسیار مجهز و با امکاناتی فوق العاده که ساخته قرن 18 میلادی است و از 12 سوییت مجهز و فوق العاده به همراه 55 اتاق بزرگ و زیبا بهره می برد . قرار گرفتن این قصر و یا قلعه در مرکز شهر و با دید مناسب به بسیاری از جاذبه های سالزبورگ باعث شهر دو چندان این هتل تمام عیار شده است. هر چند قیمت اقامت  در این هتل زیاد است ولی تجربه یک شب اقامت در این هتل برای مسافرین اتریش و شهر سالزبورگ می تواند رویایی باشد .

  • قلعه کولزیان در آیرشیر اسکاتلند

بر روی سواحل غربی اسکاتلند قلعه ای فوق الاده به بنام کولزیان  در سال 1792ساخته شده است .نمای این قلعه به دشت ها و زمین های سرسبز و فوق العاده دیدنی و آرام بخش اطراف قله می باشد. این قلعه که امروزه به عنوان یکی از زیباترین و مدرن ترین هتل های اروپایی تبدیل شده است دارای یک کتابخانه بزرگ ، چندین اتاق بسیار زیبا و نقاشی کاری شده ، یک سالن استثنایی و شش سوئیت مجهز و مردن می باشد . نمای داخلی این قلعه بسیار دیدنی و حس زندگی سلاطینی دارد .

قلعه ای که به عنوان یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری کشور چک می باشد  و در فاصله یک ساعته با شهر پراگ قرار دارد . این قلعه را در قرن 13 بنا نهاده اند و در اطراف آن پر است از جاذبه های گردشگری بی نظیری که در آثار جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده اند .  قلعه هرالیک که به عنوان مکان زندگی خاندان سلطنتی و کنت ها ساخته شده بود امروزه به عنوان یک بنای فرهنگی و ملی شناخته می شود و به یک هتل بی بدیل تبدیل شده است .

این هتل امکانات بی شماری دارد مانند یک اسپا زیبا و لوکس ، رستروان غذاهای مدرن و سنتی و محلی ، پراک اختصاصی زیبا  و …. بهترین و زیباترین سوئیت این هتل یا قلعه را سوئیت پادشاه می نامند . سوئیتی که قبلا به عنوان اتاق اختصاصی پادشاهان و افراد سلطنتی بوده و با کفپوش های موزاییکی و سقفی چوبی تزیین شده است و دارای برج مخفی برای خودش می باشد و البته برای کرایه این سدوئیت باید هزینه ای بالاتر پرداخت کرد . اتاق های این قلعه همگی به جاذبه های گردشگری اطراف نما دارند و همه از مجهزترین و لوکس ترین اتاق های این شهر می باشند .

سیاحتگران ساحل آفتاب به عنوان مجری تورهای اروپایی و با ارائه بهترین خدمات گردشگری به مسافرین و همراهان همیشگی خود برای اینکه بهترین برنامه ریزی سفر را داشته باشید مفتخر خواهد بود که در کنار شما باشد .

‏ ‏

‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.