شماره تماس : 23-88641720

یونان ، مهد تمدن غرب زمین

11

یونان ، مهد تمدن غرب زمین

یونان کشوری در جنوب شرقی اورپا و جنوب شبه جزیره بالکان با آب و هوای عمدتاً معتدل و نوار ساحلی طولانی  میعاد گاه هزاران گردشگر از سایر نقاط جهان می باشد. بخصوص اگر از علاقمندان به تمدن های چندین هزار ساله باشید یونان را می توان در کنار مصر و ایران و ایتالیا به عنوان متمدن ترین و تاریخی ترین کشور های دنیا نام برد . میراث تاریخی و فرهنگ غنی کشور یونان ساختاری بنیادین و ارزشمند را به اروپا پیشکش کرده و گنجینه با ارزشی برای این قاره سرسبزو پهناور است .

اگر از دوستداران ورزش های زمستانی مانند اسکی هستید زمستان هم می توانید به این کشور سفر کنید در غیر اینصورت به جزء زمستان سایر فصل های سال برای سفر به این کشور مناسب است . جای جای این کشور سرشار از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری و توریستی می باشد ولی از مهم ترین شهرهای توریستی یونان می توان به شهرهای آتن ، هراکلیون، پاتراس، هانیا، کرسونیسوس، لاریسا، رودس، تسالونیکی و ولوس اشاره کرد .

کارناوال های زیاد این کشور از جمله کارناوال یونال هلنیک که در حدود فروردین بر پا می شود ، باغ وحش های دریایی و فوق العاده دیدنی از گونه های زیستی مدیترانه ، ورزش های آبی ، موتور سواری در تپه و … را می توانید در سفر کوتاهی به این کشور تجربه کرده و حسابی خوش بگذرانید.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری یونان هم غافل نشوید آکروپولیس، دلفی، کنوسوس، معبد زئوس، موزه ملی باستان شناسی، میدان سینتاگما، معبد هفستوس، استادیوم پاناتیانائیکو، باغ ملی و دروازه ملل آتن از زیباترین و جذاب ترین مناطق گردشگری یونان محسوب می شوند که برخی از آنها شهرت جهانی دارند .

اگر قصد سفر به یونان را دارید باید به خوبی برنامه ریزی کنید تا وقت کم نیاورید . برای این منظور روی تخصص و تجربه سیاحتگران ساحل آفتاب حساب کنید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.