شماره تماس : 23-88641720

اسپانیای پیش رو

اخبار 9 آبان

اسپانیای پیش رو :

حتماً با اطلاع و دنبال کردن اخبار اسپانیا طی هفته های گذشته، شما هم به دنبال تاثیراتی که اتفاقات کاتالونیا بر روی اقتصاد و وضعیت عمومی اسپانیا و مردم این کشور بر جای گذاشته است، هستید. نکته جالب توجه این است که علی رغم تمام این موضوعات مطرح شده، وضعیت اقتصادی کشور اسپانیا، در نیمه سوم سال 2017، باز هم با پیشرفتی چشم گیر و قابل توجه همراه بوده است. تا این مرحله، نتایج مثبت در این زمینه ، غیر قابل پیش بینی بوده است. به صورتی که تمام سرویس های خبری اقتصادی و دیده بان های اقتصاد اروپایی ، از آن به عنوان نقطه قابل تامل در اروپا یاد می کنند. در نیمه سوم سال 2017، شاخص سلامت تولید و صنعت کشور اسپانیا  PMI ( managers  purchasing ) بر پنج شاخصه سفارش جدید و منابع دپو، تولید و عرصه زنجیره تامین و استخدام نیرو استوار بود. شایان ذکر است که هر دو بخش تولید و خدمات، با افزایش و توسعه روز افزون همراه بوده است.

به لطف صنعت توریسم قدرتمند این کشور و هم چنین افزایش میزان صادرات اسپانیا به سایر کشورها ، شاخص PMT با رشد مضائف و روز افزونی همراه بوده است. به هر حال، منطقه کاتالونیا تامین کننده 19% از تولید نا خالص داخلی یا GDP ( Gross Domestic Product ) کشور اسپانیا می باشد و به لطف حمایت های دولت اسپانیا ، پیشرفت و حرکت رو به جلو اقتصادی این کشور، هم چنان ادامه دار خواهد بود. اسپانیا، که به عنوان چهارمین اقتصاد قاره سبز شناخته شده است، با عظم و قدرت هر چه بیشتر، راه پیشرفت اقتصادی را چشم انداز برنامه های آینده خود قرار داده است.

برای به دست آوردن جزئیات و آشنایی بیشتر با اخبار روز جهان و هم چنین تغییرات ایجاد شده در اروپا از سایت سیاحتگران ساحل آفتاب دیدن فرمائید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.