شماره تماس : 23-88641720

اسکی روی یخ

11111

اسکی روی یخ  

شروعی هیجان انگیز در فصل سرما:

ورزش اسکی روی یخ ، از تفریحات مهیج در یکی از مکان های مهم و پربازدید شهر وین (روبروی ساختمان شهرداری) می باشد که این محل،مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است.زمان بازدید از این مجموعه از تاریخ 17/11/2017 شروع گردیده و تا 14/1/2018 در ساعت های 10 الی 22 ادامه خواهد یافت. مبلغ ورودیه برای گروه سنی بزرگسالان حدود 7یورو و برای خردسالان 5 یورو می باشد.همچنین خانواده ها می توانند با پرداخت 18 یورو به صورت گروهی از این برنامه استفاده کنند.علاوه بر این مدارس و مهد کودک ها امکان بهره مندی رایگان از این برنامه را از روز دوشنبه  تا جمعه  ساعت 10 الی 16 دارند.
Rathausplatz مکانی مناسب برای توریست ها و بازدیدکنندگان شهر وین و سایر استان ها، برای گذران تفریح کردن می باشد.مسیر پیست به پهنای دو متر است و در شب با نورپردازی و موزیک های به روز ،زیباییها و جذابیت های خاص این محل را دوچندان شده است . علاوه بر این، Rathausplatz بعنوان بزرگ ترین پیست مسابقات پاتیناژ در این منطقه محسوب می شود.
از جمله محدودیت هایی که در این بازی وجود دارد جلوگیری از ورود اسکیت و دوچرخه به پیست و همچنین همراه نداشتن حیوانات خانگی همچون سگ و.. می توان اشاره کرد.

در بعضی از مواقع، موزیک های به روز اتریشی به صورت زنده توسط هنرمندان داخلی این کشور و خارجی  اجرا می شود.
بعلاوه این مکان در روز 31 دسامبر و از تاریخ های  15/1/2018 تا 19/1/2018تعطیل می باشد.
بهترین راه برای دسترسی به Rathaus استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو می باشد که انتخاب مسیر خط U2 پیشنهاد  می شود. زیرا معمولا قطارها بدون معطلی و بسیار منظم حرکت کرده و به مقصد میرسند.بهتر است مسیرها را از اپلیکیشن حمل و نقل Qando Vienna  کنترل نمایید .
برای اطلاع از شرایط و همچنین ثبت نام و شرکت در پیست با شرکت گردشگری ساحل آفتاب حاصل فرمایید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.