شماره تماس : 23-88641720

برترین مقاصد گردشگری 2019 -1

برترین مقاصد گردشگری 2019

تراول مقاصد گردشگری

اگر در حال برنامه ریزی برای سفری هیجان انگیز در سال 2019 هستید، می توانید یکی از مکان های برتر گردشگری این سال که در لیست زیر به آن ها اشاره شده است را انتخاب کنید. به مکان های مختلفی در این لیست برای سلایق مختلف اشاره شده است که برنامه ریزی شما را برای سفر هایتان آسان تر می کند. این لیست توسط سایت Airbnb طبق مکان های رزرو شده و مورد علاقه مردم ارائه داده شده است. در ادامه به معرفی 10 مقصد گردشگری برتر سال 2019 اشاره می کنیم.

  1. Kaikoura – نیوزلند

پس از زلزله 7.8 ریشتری که در سال 2016 در این جزیره رخ داد، Kaikoura پیشرفت بسیار خوبی داشته و توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. بر اساس آمار airbnb میزان رزرو هتل ها و اقامت گاه های این جزیره 295 درصد افزایش یافته است. این جزیره برای طبیعت دوستان انتخاب بسیار خوبی می باشد. همچنین از جاذبه های گردشگری این جزیره می توان به شنا کردن با دلفین ها اشاره کرد که تجربه ای به یاد ماندنی و هیجان انگیز می باشد.

  1. Xiamen – چین

این شهر زیبا دارای بندرگاه می باشد که در نزدیکی بندگاه بازاری محلی در فضای باز قرار گرفته که از مقاصد محبوب گردشگران این منطقه است. میزان رزرو اقامتگاه های این منطقه 283 درصد افزایش داشته و به یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است. این جزیره کوچک در سال های اخیر توجه سازمان یونسکو را به دلیل داشتند مکان های تاریخی و فرهنگی فراوان به خود جلب کرده است.

  1. Puebla – مکزیک

به دو دلیل می توانید این شهر را در برنامه ریزی سفر های خود در سال 2019 قرار بدهید: ساخت دو هتل جدید و سرامیک های دست ساز که گزینه بسیار مناسبی برای سوغاتی می باشد. همچنین بهترین ساندویچ عمرتان را می توانید در این شهر امتحان کنید. بر اساس آمار airbnb میزان رزرو هتل ها و اقامت گاه های این شهر 240 درصد افزایش داشته است.

  1. Normandy – فرانسه

اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، امتحان کردن پنیر را فراموش نکنید. از مشهورترین پنیر های این منطقه می توان به پنیر نرم فرانسوی (Camembert) اشاره کرد. بر اساس آمار airbnb میزان رزرو هتل ها و اقامت گاه های این شهر 229 درصد افزایش داشته و به یکی از مکان های محبوب گردشگران تبدیل شده است. هنگام سفر به این شهر بازدید از مناطق فرهنگی و تاریخی و لذت بردن از طبیعت را فراموش نکنید.

  1. Great Smoky Mountains – آمریکا

اگر قصد پیاده روی و کوه نوردی را دارید، رفتن به پارک ملی کوه Great Smoky از بهترین گزینه های این لیست برای شما می باشد. پس از آتش سوزی عظیمی که دو سال پیش در این پارک ملی شکل گرفت، تمام مسیر های پیاده روی دوبازه باز شده اند و پذیرای گردشگران می باشند. تعداد زیادی خرس قهوه ای در این پارک عظیم وجود دارد که ممکن است هنگام گردش در این منطقه با یکی از آنها رو در رو شوید. بر اساس آمار airbnb میزان رزرو هتل ها و اقامت گاه های این منطقه 191 درصد افزایش داشته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.