شماره تماس : 23-88641720

برترین مقاصد گردشگری 2019- 2

برترین مقاصد گردشگری 2019- 2

تراول مقاصد گردشگری2

  1. Great Smoky Mountains – آمریکا

اگر قصد پیاده روی و کوه نوردی را دارید، رفتن به پارک ملی کوه Great Smoky از بهترین گزینه های این لیست برای شما می باشد. پس از آتش سوزی عظیمی که دو سال پیش در این پارک ملی شکل گرفت، تمام مسیر های پیاده روی دوبازه باز شده اند و پذیرای گردشگران می باشند. تعداد زیادی خرس قهوه ای در این پارک عظیم وجود دارد که ممکن است هنگام گردش در این منطقه با یکی از آنها رو در رو شوید. بر اساس آمار airbnb میزان رزرو هتل ها و اقامت گاه های این منطقه 191 درصد افزایش داشته است.

  1. استان Buenos Aires – آرژانتین

بهتر است این نکته را بدانید که استان Buenos Aires با پایتخت کشور آرژانتین متفاوت هستند. این استان مکان های دیدنی فراوانی دارد که شامل سواحل زیبا و جنگل های انبوه می شود. هتل بسیار زیبای La Bamba de Areco یکی از مقاصد محبوب گردشگران در این منطقه می باشد. طبق آمار airbnb میزان رزرو هتل ها و اقامت گاه های این استان توسط گردشگران 188 درصد افزایش داشته است.

  1. Accra – قنا

این شهر یکی از برترین مقاصد گردشگری سال 2018 بوده است. شهر Accra پایتخت کشور قنا می باشد و می توان آن را با شهر های St. Tropez و ایبیزا مقایسه کرد. از مناطق گردشگری این منطقه می توان به سواحل دیدنی، بازار محلی و رستوران های محلی اشاره کرد. میزان روزرو اقامتگاه های این منطقه 163 درصد افزایش داشته و گردشگران زیادی به بازدید از این منطقه علاقه نشون داده اند.

  1. موزامبیک

موزامبیک کشوری در شرق قاره افریقا می باشد. غواصی، دلفین ها و فلامینگو های صورتی این منطقه محبوبیت زیادی میان گردشگران پیدا کرده است. جزیره andBeyond Benguerra  از زیبا ترین مکان های دیدنی این منطقه می باشد که اگر به دنبال سفری برای کسب آرامش هستید می توانید این جزیره را در لیست سفر های خود قرار دهید. میزان درخواست مردم برای اقمتگاه های این کشور 156 درصد افزایش یافته است که برای صنعت گردشگری این منطقه خبری بسیار خوشایند است.

  1. Outer Hebrides – اسکاتلند

Outer Hebrides مجمع الجزایری در بریتانیا می باشد. جزایر Lewis، Harris، Uist و Barra این منطقه بهترین پارچه نخی مشهور harris tweed را تولید می کنند. این پارچه از سوغاتی ها و تولیدات مهم این منطقه می باشد. گوناگونی حیات وحش این منطقه بسیار زیاد می باشد. گوزن قرمز، صدف و دلفین از ها از موارد قابل اشاره حیات وحش این جزایر است. این مجمع الجزایر محبوبیت زیادی میان گردشگران داشته و میزان رزرو اقامتگاه ها و هتل های آن 147 درصد افزایش داشته است.

  1. Wakayama Prefecture – ژاپن

Wakayama Prefecture شهری در کشور ژاپن در نزدیکی شهر های اوساکا و نارا می باشد. برخی از زیبا ترین مکان های دیدنی ژاپن شامل معبد Taisha و آبشار Nachi در این منطقه قرار گرفته است. بزرگترین ماهی های تون ژاپن در این منطقه صید می شود و بازار ماهی فروشان این شهر از جاذبه های دیدنی این شهر است. از جاذبه های دیدنی دیگر این منطقه می توان به 52 معبد و حمام های روز باز اشاره کرد. میزان درخواست گردشگران برای رزرو اقامتگاه های این منطقه 128 درصد افزایش داشته است و این منطقه را به یکی از مکان های محبوب گردشگران تبدیل کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.