شماره تماس : 23-88641720

برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه برند های 5 ستاره

            برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه برند های 5 ستاره

برندهای 5 ستاره

 

          هفدهمین دوره نمایشگاه های برند های پنج ستاره با حضور شرکت ها و برند های مطرح داخلی ایران و بسیاری از نمایندگی شرکت های       بین  المللی در هتل بین المللی هما 1 احمد آباد مشهد برگزار شد.

نمایشگاه برند های 5 ستاره که امسال برای هفدهمین دور با با حضور جمعی از برترین برند های داخلی و خارجی به میزبانی هتل هما 1 احمد آباد برگزار می شود در تاریخ 10 تا 15 بهمن ماه بر پا شده است. دلیل برگزاری این نمایشگاه معرفی هر چه بیشتر برند های مطرح در ایران و بهانه ای برای گرد همایی دوستانه در بین مدیران و مسئولان این شرکت ها و مشتریان و مهمانان ویژه از جمله پزشکان و جراحان به نام کشور، جامعه مهندسین و وکلا و اصناف مختلف و بسیاری از افراد به نام و شناخته شده دیگر که در این نمایشگاه می باشد.

این نمایشگاه که امسال با شکوه بیشتری برگزار شد شاهد حضور شرکت های داخلی و بین المللی بسیار به نامی بود که از جمله آنها می توان به نمایندگان شرکت بنز، شرکت تویوتا، بی او و، رولکس و امگا، گالری جواهرات هومن زنگنه،  گروه برج سازی آرمیتاژ، آژانس مسافرتی آتی و بسیاری دیگر از برند های بین المللی و داخلی مطرح دیگر اشاره کرد.

آژانس مسافرتی ساحل آفتاب نیز میزبان همراهان و میهمانان صمیمی و مشتریان همیشگی خود در مهمانی بزرگ برند های 5 ستاره در این رویداد بزرگ بود و به عنوان یکی از برترین برند های ارائه دهنده آفرها و تورهای مسافرتی بین المللی و سرمایه گذاری در پیشروترین کشورهای جهان و اروپا به معرفی آخرین فرصت ها در این زمینه ها پرداخت.

  استقبال بی نظیر مردم در روزهای اولیه برگزاری این رویداد مهم داخلی، تحسین بر انگیز بود تا جایی که هزاران نفر در طول برگزاری این نمایشگاه از این نمایشگاه بازدید کردند. وجود چنین نمایشگاه هایی فرصتی بی نظیر برای عموم مردم و سرمایه گذاران برای آشنایی با برترین برند های داخلی و بین المللی فعال در بازارهای متنوع داخلی بخصوص در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری است.

خوشبختانه برگزاری نمایشگاه برند های 5 ستاره در بالاترین سطح ممکن هر ساله برگزار می شود و حضور در این نمایشگاه که با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایران و بسیاری از نهاد های دولتی و خصوصی مطرح در ایران برگزار می شود می تواند به آشنایی هر چه بیشتر مردم، سرمایه گذاران و بخصوص شرکت ها و صنایع 5 ستاره منجر شود که در ادامه زمینه های تبادل اطلاعات و توسعه را به همراه خواهد داشت.

خوشبختانه نمایشگاه برند های پنج ستاره به خوبی مورد استقبال فعالان اقتصادی، سیاسی، تولید کنندگان و بسیاری از برند ها و فعالان اقتصادی دیگر قرار گرفته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.