شماره تماس : 23-88641720

بهترین دانشگاه های ایتالیا

Scuola Superiore Sant'Anna 1

بهترین دانشگاه های ایتالیا 

مطمئنا ایتالیا امکانات وسیعی را در اختیار گردشگران و دانشجویان بین المللی قرار می دهد: از آنجا که چشم اندازهایی متنوع؛ میراث فرهنگی و تاریخی بسیار زیاد؛ مکان های دیدنی و تاریخی از جمله کولوسئوم رم و برج پیزا؛ غذا های بی نظیر؛ تاریخ برجسته ای از اختراعات و اکتشافات  را در بر می گیرد . همچنین ، دانشگاه های ایتالیا جزء قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه ها در سطح جهان به شمار می آیند .

به جز میراث مثال زدنی تمدن رومی، ایتالیا دارای تاریخچه طولانی است. از افراد معروف ایتالیایی ، به کاستاریک کریستف کلمب و مارکو پولومی توان اشاره کرد. انریکو فارمی (فیزیکدانی که اولین راکتور هسته ای جهان را ایجاد کرد)؛ لئوناردو داوینچی، ثابت کرد که زمین گرد است ،الساندرو ولتا، برق را کشف کرد وصطلاح «ولت» را معرفی کردو گالیله ، که چهار ماهواره اطراف مشتری را کشف کرد و تلسکوپ را اختراع کرد،و نشان داد که زمین در اطراف خورشیدمی چرخد.

موارد مذکور تنها مقدمه ای از موضوع بود ;لیست متفکران و مخترعان ، جاذبه های دیدینی و گردشگری و  صنایع تولیدی معروف ایتالیایی همچنان ناگفته باقی مانده است ; به عنوان مثال :لوازم جانبی، انواع ماشین الات و خودرو، انواع نوشیدنی های تلخ ، عطر و ادوکلن و خانه مد مشهور ایتالیایی.

جالب توجه است که منشاء کلمه “دانشگاه” نیز به ایتالیا بر می گردد و دانشگاه بولونیا در ایتالیا به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در جهان شناخته شده است.

در ذیل به پنج دانشگاه برتر در ایتالیا اشاره خواهیم کرد :

پنج  دانشگاه برتر ایتالیا

  1. Scuola Superiore Sant’Anna

Scuola Superiore Sant’Anna یک دانشگاه ملی است که مختص علوم کاربردی می باشد.

این دانشگاه از یک امتحان ورودی سخت تشکیل شده است و با توجه به این که جمعیت دانشجویی بسیار کم است و کمتر ازهزار دانشجو در این دانشگاه حضور دارند، اگر دانش آموزان بتوانند به بالاترین سطح دست یابند و مهارت خود را به صورت دو زبانه بتوانند کسب کنند، امکان تحصیل رایگان را خواهند داشت .

رشته های تحصیلی دردانشگاه  Scuola Superiore Sant’Anna عبارتند از;علوم تجاری، علوم اقتصادی، علوم حقوقی، علوم سیاسی، علوم کشاورزی، علوم پزشکی، مهندسی صنایع و مهندسی اطلاعات.

ادامه دارد 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.