شماره تماس : 23-88641720

بهترین چشمه های آبگرم جهان 3

بهترین چشمه های آبگرم جهان 3

تراول چشمه 3

Champagne poolWaiotapu – نیوزلند

Champagne Pool یکی از پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری منطقه Waiotapu در نیوزلند می باشد. این چشمه عرض 64 متری دارد و آب آن حاوی مقدار زیادی گاز کربن دی اکسید می باشد که باعث رسیدن دمای آب به 73 درجه سانتیگراد می شود. بازدید کنندگان اجازه شنا کردن در این چشمه را ندارند ولی می توان از زیبایی های این منطقه و رنگ های چشمگیر این چشمه لذت برد.

Termas GeométricasPucon – شیلی

این چشمه آبگرم میان پارک ملی باشکوه Villarica در شیلی واقع شده است و شامل 17 استخر آبگرم، پیاده رو های قرمز رنگ و آبشار هایی با آب خنک می شود. هر یک از استخر ها با آب گرم طبیعی که در منطقه موجود می باشد، پر شده اند و دمای آنها در تمامی فصل ها بین 35 تا 42 درجه سانتیگراد می باشد و دمای آب آبشار ها حدود 6 درجه سانتیگراد است. معماری به سبک ژاپنی و فضای الهام گرفته از مناطق گرمسیری باعث منحصر به فرد بودن این اسپا شده است و می توان هنگام ریلکس کردن از زیبایی های آن لذت برد.

Blue Lagoon – ایسلند

منظره زیبای این چشمه آبگرم بسیار دیدنی می باشد. بر خلاف تصور بسیاری از مردم این تالاب آّبگرم به صورت طبیعی به وجود نیامده است و توسط حفاری زمین به واسطه یک نیروگاه از زمین استخراج شده است. در آب این تالاب هیچگونه مواد شیمیایی و مضری وجود ندارد و به دلیل وجود برخی از مواد معدنی در آن برای درمان برخی از بیماری های پوستی بسیار مناسب می باشد. دمای آب blue lagoon حدود 39 درجه سانتیگراد می باشد.

Travertine Hot SpringsEastern Sierras – کالیفرنیا

این چشمه آبگرم آهکی قابل آب تنی کردن می باشد و دسترسی به آن ها از اتوبان 395 بسیار راحت می باشد و یکی از مکان های محبوب گردشگران در منطقه Eastern Sierras می باشد. دمای آب این چشمه آبگرم حدود 40 درجه سانتیگراد است. جمعیت زیادی از گردشگران به این منطقه می آید و ممکن است لازم به اشتراک محدوده ریلکس کردن خود با گردشگران دیگر شوید ولی مناظر زیبای منطقه و غروب خورشید منحصر به فرد آن ارزش تحمل شلوغی را خواهد داشت.

جزیره Uunartoq – گرین لند

در جنوب گرین لند چشمه های فراوانی وجود دارد ولی جزیره abundant تنها مکانی می باشد که چشمه آبگرم دارد و دمای این چشمه ها اندازه ای می باشد که در تمامی فصل ها می توان از آنها استفاده کرد. دمای آب چشمه های این جزیره حتی در سرد ترین روز های زمستان حدود 35 درجه سانتیگراد می باشد. دسترسی به این چشمه ها با قایق از طریق شهر های Qaqortoq  و Nanortalik امکان پذیر است.بتنی

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.