شماره تماس : 23-88641720

بوسنی و هرزگوین را در سفر بعدی خود به اروپا از دست ندهید

بوسنی و هرزگوین را در سفر بعدی خود به اروپا از دست ندهید

تراول بوسنی

ممکن نیست پس از بازدید از بوسنی و هرزگوین به این کشورعلاقه مند نشد. این کشور شما را شگفت زده خواهد کرد و طبیعت زیبای آن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بوسنی و هرزگوین با کمتر از یک میلیون بازدید کننده در سال یکی از کم بازدید ترین کشور ها در قاره اروپا می باشد. در واقع می توان به بوسنی و هرزگوین  لقب الماس پنهان اروپا را نیز داد. در این مقاله به؛ معرفی دریاچه های چشم گیر، معماری منحصر به فرد، تاریخی آشفته و غم انگیز و مردمی مهمان نواز این کشور می پردازیم.

برای بازدید از بوسنی و هرزگوین می توانید سفر کردن با ماشین را انتخاب کنید و از مناظر و جاده های زیبای این کشور لذت ببرید. مطمئنا در مسیر توقف های فراوانی برای عکاسی و تماشای طبیعت زیبای این کشور خواهید داشت. رنگ آبی و سبز مسحور کننده دریاچه ها و رودخانه ها، کوه های احاطه شده توسط ابر ها، و پل های کوچک و بزرگ که جاده ها را به یکدیگر متصل کرده اند، از جمله زیبایی های این منطقه می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه به مکانی شگفت انگیز هستید، می توانید برای بازدید از بوسنی و هرزگوین برنامه ریزی کنید.

غذا و خوراک در این کشور شهرت چندانی ندارد ولی غذا های سنتی این کشور را دست کم نگیرید. استفاده از گوشت در غذا های محلی از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار می باشد و پخت کیک یکی از برنامه های روزانه مردم محلی این کشور است. تنوع کیک های کشور بوسنی و هرزگوین به بیش از 100 نوع می رسد و خوردن کیک همراه با قهوه از عصرانه های ثابت مردم محلی این کشور می باشد. برای صرف عصرانه می توانید به کافه های کوچک محلی بروید و از کیک  دلخواه و قهوه خود لذت ببرید. از غذاها و خوراکی های محلی دیگر این منطقه می توان به گوشت بره پخته شده، انواع ماهی، دونات، پنیر و عسل اشاره کرد. خوردن پنیر، دونات و عسل در تمامی ساعات روز برای مردم این کشور معمول می باشد و از میان وعده های مهم مردم محلی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.