شماره تماس : 23-88641720

تجربه ای هیجان انگیز در شهربازی سیام تایلند

عکس

تجربه ای هیجان انگیز در شهربازی سیام تایلند

براساس آمار به دست آمده از صنعت گردشگری در سال های گذشته، تایلند به عنوان یکی از ده کشور پربازدید در میان ۱۰ کشور گردشگرپذیر جهان شناخته شده است. تفریحاتی که در تایلند برای گردشگران در نظر گرفته شده است، براساس سلایق متفاوت بوده و طیف وسیعی از تفریحات را به آنها ارائه می دهد. در کنار تفریحات موجود در آن، اماکن تاریخی وجود دارند که زیباترین معابد دنیا در آن قرار گرفته اند. علاوه بر موارد مذکور، علاقه مندان به طبیعت گردی و هیجان در تایلند می توانند از پهنه های سبز و مناظر طبیعی آن لذت کافی ببرند.

بانکوک، پایتخت و یکی از کلان شهر های تایلند، سالانه موج عظیمی از جمعیت گردشگران را به خود جذب کرده و داشتن جاذبه های متنوع در زمینه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هیجانی، محبوبیت خود را در میان مردم به دست آورده است. شایان ذکر است که در سال ۲۰۱۶، بانکوک به عنوان پربازدید ترین شهر دنیا شناخته شد.

یکی از مناطق تفریحی گردشگری محبوب در بانکوک که مقصد مناسبی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه نیز می باشد، پارک های آبی آن به خصوص در زمان تعطیلات می باشد.
شهربازی سیام (Siam Park City)، در پایتخت تایلند به عنوان یکی از مناطق تفریحی گردشگری محبوب شناخته شده است که  از سال ۱۹۸۰ تا به حال آماده ی خدمات رسانی و حضور  علاقه مندان به تفریح های آبی و خشکی است. این شهربازی از تیمی قوی تشکیل شده است که شامل برترین طراحان و سازندگان تایلندی در زمینه ی ساخت و ساز می باشد. همچنین سواحل دست ساز و ارتقای صنعت گردشگری در بانکوک، ساخته ی دست تیم نامبرده می باشد.

پارک سیام از دو قسمت تشکیل شده است که یکی به واحد شهربازی با بیش از چهل وسیله ی هیجان انگیز و دیگری به واحد پارک آبی با ۷ بخش متفاوت اختصاص داده شده است.

لازم به ذکر است، هزینه ورودی به پارک سیام برای کودکان حدود ۲۵ دلار در نظر گرفته شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.