شماره تماس : 23-88641720

تعطیلات در پرتغال

تعطیلات در پرتغال

پرتغال

پرتغال یک مقصد محبوب برای تعطیلات تابستانی است و در هر زمان از سال یک انتخاب عالی است. تعطیلات پرتغال با داشتن سواحل زرق و برق دار ، زندگی شبانه شلوغ و مناظر فوق العاده آن ، یک تجربه تعطیلات باورنکردنی و با ارزش از نظر پولی برای شما محسوب می شود.

پرتغال همه چیز برای انواع سلیقه دارد. سواحل زیبا ، تاریخ باستانی و شهرهای نفس گیر در حالی که از خوردن غذاهای خوشمزه و شراب های محلی لذت می برید. پرتغال تاریخ طولانی و پیچیده ای دارد که شامل سلت ها ، رومی ها ، مورها و مسیحیان است. هر موج جدیدی از مهاجران ، از megalith های اسرارآمیز اوورا گرفته تا صومعه ها و کلیساهای لیسبون و پورتو ، هر کدام نشانه های متفاوتی را در این کشور به جای گذاشته اند.

قبل از میل کردن نمونه هایی از غذاهای تازه محلی پرتغال از دلفین ها دیدن کنید و از خوردن یک نوشیدنی دلچسب لذت ببرید. ماهی به صورت کبابی ، آب پز ، سرخ شده، خورش خورده یا حتی برشته شده سرو می شود. یک مکان عالی برای تعطیلات تابستانه شما در پرتغال لیسبون است که بهترین ساعات شبانه را ارائه می دهد. لیسبون تجربه ای عالی در زندگی شبانه را فراهم می کند که می توانید از برخی از بهترین بارها ، رستوران ها و کلوپ های پرتغال لذت ببرد. همه اینها به همراه برخی از باورنکردنی ترین کازینوها که هرکدام نمایش های دیدنی و جذاب خود را در دسترس میهمانان قرار می دهند که باعث می شود لیسبون با اختلاف زیاد ، انتخاب خوبی برای گذراندن تعطیلات در پرتغال باشد.

کارهایی که باید در پرتغال انجام شود

زندگی در فضای باز

پرتغال در مجاورت اقیانوس اطلس قرار دارد و با اسپانیا هم مرز است ، جمعیت نسبتاً کمی دارد به این معنی که مناطق وسیعی از این کشور مناظر منزوی و بکر را برای کشف ارائه می دهند. در میان قله های Parque Nacional da Peneda-Gerês یا در سواحل کوستا ویسنته پیاده روی کنید. رودخانه Sado در جنوب لیسبون برای مسافرتهای با قایق برای دیدن دلفین ها مناسب است ، سایر فعالیتهایی که در جنوب لیسبون می توان انجام داد دوچرخه سواری ، گلف ، اسب سواری ، پاراگلایدر و موج سواری است.

فعالیتهای خانوادگی

سواحل پرتغال به طور کلی تمیز و بی خطر است اما سواحل آلگرووه به خصوص خانوادگی است. در امتداد این خط ساحلی ، فعالیت هایی را برای کل خانواده مانند اسب سواری ، کشتی های دریایی  و آبشارها خواهید یافت. پارک های آبی شامل پارک آبی Aquashow در Quarteira یا slide&splash در لاگوا است.

زندگی شبانه

در حالی که رستوران ها و کافه های محلی عالی را می توانید در هر شهر یا روستای پرتغالی پیدا کنید ، زندگی واقعی شبانه در لیسبون و پورتو برگزار می شود. هر دو دارای کافه ها ، سالن های بزرگ ، رستورانها ، سالن های کنسرت و سالن های تئاتر هستند. لیسبون خانه فرهنگی فادو ، خانه اصلی موسیقی پرتغال است. اجراهای زنده شبانه در منطقه آلفاما برگزار می شود. هر دو لیسبون و پورتو میزبان جشنواره های موسیقی در فضای باز مانند Rock in Rio و NOS Alive هستند.

مکانهای برتر برای بازدید

لیسبون

لیسبون

خیابان های شلوغ که از رودخانه تاگوس شروع می شوند ، تراموا های زرد تاریخی ، صدای موسیقی فادو و مناظر تاریخی فقط بخشی از آنچه لیسبون را به یک مقصد منحصر به فرد تبدیل می کند است. یکی از جذاب ترین ساختمان های شهر ، Mosteiro dos Jerónimos در بلم است که با غنای فتوحات آمریکای جنوبی ساخته شده است. قلعه ای که در مرکز شهر قرار دارد ، قلعه Castelo de São Jorge است. مسیرهای پیاده روی آن را طی کنید و در حیاط و در زیر سایه درختان آن قدم بزنید تا تاریخ لیسبون را از نزدیک ببینید.

پورتو

Porto بالاتر از سواحل رودخانه Douro قرار دارد. از معماری شگفت انگیز پالسیو دا بولسا بازدید کنید که تجار بندری از ثروت خود آنرا بنا نهاده اند. فضای داخلی نئو گوتیک چوبی که الهام بخش کتاب های هری پاتر است نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.

الگوروه

ساحل ایده آل خود را در امتداد آلگراوه در جنوب پرتغال پیدا کنید. استراحتگاه ها و هتل های دوستانه خانوادگی خط ساحلی را نشان می دهند در حالی که ویلاهای ساکت تر و تختخواب و صبحانه را می توانید کمی در داخلتر از خطوط ساحلی پیدا کنید. ماهی ها ، تالاب های پرنده و جزایر محافظت شده با رستوران های غذاهای دریایی ، آبشارها و یک زندگی شبانه پر جنب و جوش ترکیب می شوند. آلبوفیرا و فارو تاریخی، مقصد اصلی شهر الگاروه هستند در حالی که ساگرس بهشتی از چیزهای هیجان انگیز است. علاقه مندان به پیاده روی می توانند از منطقه پیاده روی Algarviana عبور کنند.

چگونه به پرتغال برسیم

بیشتر بازدید کنندگان به پرتغال پرواز می کنند و در یکی از سه فرودگاه اصلی کشور یعنی لیسبون ، پورتو یا فارو به زمین می نشینند. زمان پرواز از انگلستان بسته به فرودگاه های عزیمت و ورود بین دو تا سه ساعت است.

چیزهایی که در پرتغال مشاهده می شود

سواحل

با وجود خط ساحلی بسیار زیاد ، پرتغال همه چیز از خطوط ساحلی خانوادگی تا خلیج های ایزوله که تنها با قایق قابل دسترس هستند دارد و می توان در همه جا آب و فعالیت های مستقر در ساحل را پیدا کرد و از آنها لذت برد. یک روز را به حمام آفتاب و شنا اختصاص دهید یا به موج سواری ، بادبادک بازی ، گشت و گذار ، سوارکاری ، کایاک ، قایقرانی یا بازی های والیبال ساحلی و فوتبال بپردازید.

موج سواری

پرتغال یک مرکز اروپایی برای موج سواری با فصلی شلوغ است که از ماه نوامبر تا مارس ادامه دارد. نازار ، یک خط ساحلی کوتاه در شمال لیسبون برای مراکز تفریحی و مسابقات موج سواری است در حالی که ساگرز در نوک غربی ساگرز مکان دیگری است که در آن موج سواریهای حرفه ای با غلتک های بزرگ انجام می شود.

تاریخ

دوستداران تاریخ همیشه می توانند چیزی را برای کشف در پرتغال پیدا کنند. Palácio Nacional de Sintra یک ساختمان عجیب و غریب است که یک قصر تابستانی به دور از گرمای شهر لیسبون فراهم می کند. کاشی های زیبا ی دست ساز یا “azulejos” آن قدیمی ترین نوع کاشی در پرتغال است. آوورا ، یک سفر یک روزه از لیسبون ، با تعدادی از بهترین آثار تاریخی در شبه جزیره ایبری ، پنجره ای به گذشته رومی پرتغال ارائه می دهد.

غذاهای معمولی و گاسترومونی در پرتغال

gastronomy پرتغال منعکس کننده ثروت های دریا ، حومه و تاکستان است. نان تازه ، انواع پنیر ، زیتون ، ماهی کبابی ، گوشت دودی ، شراب قرمز غنی و ترد وینو وردو فقط برخی از اصول آشپزی کشور است. نمونه ای از آلگرووه و پرتغال جنوبی ، خورش کاتاپلانا یا غذاهای دریایی است که در یک ظرف فلزی مخصوص چدن پخته شده است. تنها چیزی که برای همراهی با یک کاتاپلانا لازم دارید ، مقداری نان تازه برای خیساندن در آب میوه های این خورش است که سرشار از طعم های تازه روز است. از دیگر غذاهای دریایی کشور می توان به صدف اشاره کرد.

بهترین زمان سال برای بازدید از پرتغال

پرتغال دارای تقویم ها و مناسبت های ویژه سالانه است و در هر شهر و روستا جشن های کریسمس ، عید پاک و روزهای قدیسان خود را با سبکی عجیب برگزار می کند. در ماه ژوئن ، Festa de Santo Antantonio جشن ساردین لیسبون را با نوشیدن و رقصیدن در تمام شب برگزار می کند. از طرف دیگر ، Festa de São João در پورتو نیز که در ماه ژوئن برگزار می شود ، تابستان را جشن می گیرد. نمونه هایی از بهترین غذاهای پرتغال در رستوران های لیسبون در ماه فوریه یا مارس هنگامی که بسیاری از رستوران های برتر این شهر منوهای تخفیف دارند ارائه می شود. در مقابل ، شهر قرون وسطایی idbidos به خاطر جشنواره بین المللی شکلات خود که هر مارس برگزار می شود ، مشهور شده است.

آب و هوا در پرتغال

پرتغال یکی از گرمترین کشورها در اروپا است ، به خصوص در جنوب ، تقریباً می توانید از هر روز سال در پرتغال لذت ببرید. جولای و آگوست گرم ترین و مرطوب ترین ماه سال است که دمای هوا در حدود 40 درجه سانتی گراد است. اینها همچنین شلوغ ترین ماه ها هستند که پروازها و هتل ها در گرانترین حالت خود قرار دارند. آوریل تا ژوئن برای پیاده روی و فعالیت های فضای باز مناسب است وقتی گل های بهاری در زیباترین حالت خود قرار دارند. بهار و پاییز بهترین فصلها برای استراحت درشهرهای لیسبون و پورتو است.

از دست ندهید

Algarve با ویژگی های Sunkist و انتخاب خارق العاده ای از فعالیت ها ، تعطیلات فراموش نشدنی در ساحل را به شما ارائه می دهد. اگر یک گلف باز علاقه مند باشید ، از انتخاب این شهر ناامید نخواهد شد ، زیرا این فرصت را به دست می آورید که بسیاری از 100 رشته برتر گلف اروپا را در یک مکان زیبا تجربه کنید.  تعطیلات در پرتغال ، تاریخچه ای از زیباترین شهرها را در بر دارد که همگی دارای داستان مخصوص خود هستند. تورهای دوچرخه سواری چهار نفره برای همه سطوح از حرفه ای تا تازه کار وجود دارد. Algarve همه چیز برای همه سنین و سطوح انرژی ارائه می دهد و مکانی مناسب برای خانواده ها است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.