شماره تماس : 23-88641720

تله کابین لانگ کاوی

تله کابین لانگ کاوی – مالزی

عکس متن تله کابین

یکی از جاذبه ای گردشگری کشور مالزی تله کابین لانگ کاوی Langkawi Cable Car است که مسافرین را تا کوههای Mat Cincang  بالا می برد. لانگ کاوی  Langkawi دومین قله باند در روستای شرقی واقع در شمال غرب جزیره  Langkawiاست که در نزدیکی Pantai Kok قرار دارد. ورود به روستا و عبور از میان حیات وحش و مغازه هایی مخصوص فروش سوغات و صنایع دستی این منطقه برای گردشگران بسیار دلپذیر است. بازدیدکنندگان قبل از رسیدن به پله برقی که به پیست های تله کابین منتهی می شود، می بایست هزینه استفاده از تله کابین را به صندوق  پرداخت کنند. هنگامی که تله کابین شروع به حرکت به سمت بالا را می کند شما می توانید کاهش درجه حرارت و جریان هوا را در داخل کابین که از طریق شکاف تهویه در بالای کابین است احساس کنید که برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

بعد از حدود 600 متر، تله کابین به اولین ایستگاه می رسد، جایی که شما از تله کابین خود پیاده می شوید و یکی دیگر از تله کابین ها را سوار  می شوید و با ان تا اوج می روید و یا در این ایستگاه می مانید و محیط و طبیعت زیبای اطراف را می بینید و از مناظر شگفت انگیز آن لذت می برید، انتخاب با شماست. اکثر گرشگران به طور معمول در اینجا زیاد وقت نمی گذرانند و به نقاط بالاتر می روند زیرا دیدگاه از اوج  بسیار شگفت انگیزتر است. بعد از ایستادن در یک صف کوتاه، شما می توانید سوار یک تله کابین دیگر شوید که سرعت متعادلی دارد و شما را اذیت نخواهد کرد هرچند که محرک اولیه ماشین در ایستگاه دوم می تواند برای شما کاملا ناخوشایند باشد.

همانطور که گفته شد ماشین پس از طی کردن یک مسیرکوتاه از ایستگاه اول به سرعت مناسب و معقول می رسد و مسافران با مناظر زیبایی از جنگل های بارانی و تپه ها در زیر خود مواجه می شوند که با سرعت نرمال و متعادل تله کابین می توانند از دیدن این مناظر لذت کافی ببرند. این ماشین در عین حال کوتاه مدت است و شمارا به زودی به ایستگاه نهایی که بیشترین هیجان را دارد می رساند. مسافران پس از خروج از کابین خود بلافاصله توسط فروشندگان سوغات، اسباب بازی ها، تنقلات و نوشیدنی ها پذیرایی خواهند شد.

پس از رسیدن به ایستگاه نهایی شما باید از مجموعه ای از راه پله های باریک که از وسط یک جنگل می گذرد عبور کنید تا به قسمت رصدخانه در بالای قله برسید. در نهایت شما می توانید از دیدگاه باشکوه افق اطراف لذت ببرید که شامل چشم انداز جزیره، افق و دریاست. همچنین یک پل فولادی در این قسمت وجود دارد که کوه Mount Mat Cincang و کوه همسایه را به هم متصل کرده است. پیاده روی بر روی این پل یک تجربه فوق العاده است و دیدگاه های مختلفی از جزیره و دریا را  به شما ارائه می دهد.

پس از غرق شدن در مناظر اطراف وقت آن رسیده است که کل روند صعودی تله کابین این بار در مسیر نزولی تکرار شود. در طول راه، قبل از اینکه برنامه ریزی های خود را برای دیدن جاهای دیگر در جزیره باشکوه Langkawi انجام دهید، می توانید سوغاتی های مدنظر خود را در ایستگاه پایانی یا ایستگاه اولیه خریداری کنید.

ساعت کار تله کابین لانگ کاوی از ساعت 10 صبح الی 8 شب می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.