شماره تماس : 23-88641720

جزیره ی آدا سیگانلیا (Ada Ciganlija)

صربستان

 جزیره ی آدا سیگانلیا (Ada Ciganlija)

در مرکز بلگراد در کشور صربستان، در رودخانه ی ساوا، جزیره ی مصنوعی کوچکی به نام آدا سیگانلیا وجود دارد. این جزیره دیدنی، با داشتن مناظر زیبا و امکانات ویژه ی ورزشی خود، در طول تابستان ، روزانه حدود صد هزار بازدید کننده را در بر می گیرد. آدا سیگانلیا، جنگل های انبوه و سرسبزی دارد که نماینده حیات وحش این کشور هستند و دراعماق آن جنگل ها ممکن است حیوانات متنوعی همچون خرگوش، روباه و یا گوزن مشاهده شوند که از جاذبه های دیدنی و هیجانی شهر بلگراد نیز می افزایند.
 این منطقه با داشتن امکانات ورزشی مثل تنیس، راگبی ، اسکی و قایقرانی، یک مقصد رویایی برای علاقمندان به ورزش به شمار می آید.همچنین در این جزیره همه چیز برای تفریح و خوشگذرانی برای همه ی رده های سنی از جمله :  زوج ها ، کودکان ، کهنسالان و جوانان فراهم می باشد. جنگل ها و فضای سبز آدا سیگانلیا پیچ در پیچ و انبوه از گونه های گیاهی گوناگون ، کلبه های چوبی مسحور کننده زیبایی را در خود گنجانده است ، که اگرشخصی قصد سپری کردن یک شب از سفر خود را در میان یکی از این جنگل ها داشته باشد می تواند یکی از کلبه هارا رزرو نماید.

همین طور در رودخانه ی ساوا، امکانات تفریحی نظیر ; قایق رانی، اسکی روی آب، و… برای بازدیدکنندگان و گردشگران  فراهم شده است.

زمین های تنیس و راگبی نیز در جزیره ی مصنوعی آدا سیگانلیا آماده ی خدمات رسانی به مراجعه کنندگان بوده و پیست های دوچرخه سواری برای علاقه مندان به این ورزش نیز در آنجا تعبیه شده است.

رستوران های آدا سیگانلیا برای تمامی ذائقه ها، منوهای غذایی متنوعی داشته وشرایط  آب و هوایی جزیره طوریست که اشتهای هرکس را بیش از همیشه باز کرده و تمایل افراد را به سمت رستوران های آدا سیگانلیا جذب می کند که ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارند!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.