شماره تماس : 23-88641720

خیابان لارامبلا بارسلونا

سوفیا

خیابان لارامبلا بارسلونا

عظمت کاخ های خلیفه، کلیسا‌ها و بنا‌های قدیمی، سواحل زیبای مدیترانه ای، همه و همه از دلایل انتخاب کشور اسپانیا برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. روح اسپانیا در جاذبه های توریستی آن نهفته شده است. دیدنی های اسپانیا ، نشان دهنده تاریخ پر سر و صدا و فرهنگ غنی این کشور می باشد. اسپانیا کشوری است که هر چه در آن بمانید کم است.

خیابان Les Rambles به زبان کاتالان، Las Ramblas به زبان اسپانیولی و در نهایت La Rambla حد فاصل میدان های کاتولیک و کریستف کلمب می باشد . جشن های مربوط به پیروزی های تیم بارسلون همیشه در این خیابان برگزار می شود، و در انتهای آن ، بنای تاریخی کلمبوس قرار گرفته است. در حقیقت، شما در این خیابان غیر از هیجان و تنوع چیزی دیگری نخواهید یافت. لارامبلا بارسلونا، تنها خیابانی در بارسلونا است که هیچ وقت آرام و قرار ندارد. این خیابان یکی از دیدنی های بسیار هیجان انگیز اسپانیا به شمار می رود.

قدم زدن در خیابان لارامبلا (La Rambla Barcelona) در یک شب تابستانی، می تواند بسیار رویایی و خاطره انگیز باشد. بلوار پهنی مخصوص پیاده ‌ها که پنجره‌ای به سوی زندگی و فرهنگ کاتالان است؛ دو طرفش مراکز فرهنگی، سالن‌های تئاتر و ساختمان‌هایی می‌بینید که معماری‌ شان خیره ‌کننده می باشد. خیابان لارامبلا، خیابانی شلوغ و دیدنی و در مرکز شهر است که پر از دست فروش، نقاش و دکه های سوغاتی و گل فروشی است. نوازندگان دوره گرد گیتار به دست را خواهید دید با کلیساها و ساختمان های قدیمی زیبا، خیابان های باریک و سنگ فرش شده و مغازه ها و رستوران های محلی و توریست ها. طرف دیگر خیابان لارامبلا، به منظره زیبای قایق های پارک شده در آبی مدیترانه می رسد. لارامبلا از آن خیابان‌ هایی ا‌ست که روز‌ها شلوغ هستند و شب‌ ها زنده و بیدار؛ پر از دکه‌ های سوغاتی ‌فروشی، نقاش ‌های خیابانی، پانتومیست ‌های دوره ‌گرد و البته کلی رستوران و کافه‌ جور‌ واجور که شب‌ها پر از جمعیت می ‌شوند و خوب است مهمان غذاهای دریایی خوشمزه‌ شان شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.