شماره تماس : 23-88641720

دانستنی های فیلیپین

photo_2017-11-13_17-47-29

کشور زیبا و همیشه گرم فیلیپین، از جزایر متعدد کوچک و بزرگی تشکیل شده است که جمعیتی معادل 88 میلیون نفر را در خود جای داده است. این امر در حالی است که این کشور از نظر وسعت 20 درصد کشور ایران است. لوزون، ویسایاس و میدانائو سه جزیره بزرگ و معروف این کشور هستند که لوزون در شمال، ویسایاس در مرکز و میندانائو در جنوب آن قرار گرفته است.

با توجه به قرارگیری فیلیپین در نزدیکی خط استوا، این کشور آب و هوایی نسبتا گرم و استوایی دارد و به همین دلیل جنگل‌های انبوه با درختان سر به فلک کشیده که نمونه آن‌ها را تنها م یتوان در مناطق استوایی مشاهده کرد را میتوان در این منطقه شاهد بود. از طرفی محیط زیست غنی و بسیار متنوع که شامل نادرترین گیاهان و جانوران می شود باعث شده تا گردشگران بسیاری هر سال به دیدن فیلیپین بروند.

فیلیپین کشوری جزیره ای است که در اقیانوس آرام غربی واقع شده است. این کشور به خاطر داشتن جزیره های استوایی خود، یکی از طولانی ترین خطوط ساحلی را به خود اختصاص داده است. در این جزایر صخره های مرجانی زیبا، حیات زیر آب خارق العاده و جنگل های بارانی کوهستانی قرار گرفته اند، ضمن اینکه مردم فیلیپین نیز خوش برخورد، گرم و بخشنده هستند. دسترسی به فیلیپین از طریق هوایی و پرواز به شهرهای مانیلا و سبو امکان پذیر می باشد، علاوه بر این، مسافرت های بین جزیره ای نیز از طریق هواپیما، اتومبیل، قطار و قایق در دسترس می باشند.

زمان لازم جهت ویزای فیلیپین ۱ هفته می باشد. با ویزای فیلیپین از زمان صدور ۳ ماه مهلت ورود به کشور فیلیپین را دارید. این ویزا یک ماه اعتبار دارد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی فیلیپین:

  • ۲ قطعه عکس رنگی
  • مانده حساب ۱۰ میلیون تومان بابت هر نفر
  • کپی صفحه اول و دوم شناسامه
  • اصل پاسپورت با ۸ ماه اعتبار
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.