شماره تماس : 23-88641720

دریاچه دیدنی به نام کومو (Lake Como)

Lake Como

دریاچه دیدنی به نام کومو (Lake Como)

یکی از عمیق ترین دریاچه های اروپا و جاذبه های گردشگری ایتالیا که سالانه گردشگران بسیاری را از سایر نقاط جهان و سراسر دنیا به خود جذب می کند دریاچه کومو واقع در ایتالیا می باشد که یکی از دیدنی ترین جاذبه های این ناحیه محسوب می شود. از دلایل بازدید از این مکان به شرایط  آب و هوایی خوب آن و مناظر چشمگیر کوهستانی اش و وجود قصرو ویلاهای با شکوه و مجلل  می توان اشاره کرد .
یکی از فعالیت ها و سرگرمی های رایج در این منطقه ماهی گیری می باشد که گردشگران در هنگام تعطیلات خود با بازدید خود از این مکان می توانند از آن لذت ببرند.
نام این دریاچه  از واژه ی لاتین  Larioو دریاچه ی منجمد و یخ بسته ی لومباردی ایتالیا ( Larius Lacus ) گرفته شده است .
مساحت این منطقه 146 کیلومتر مربع (56 مایل مربع) است و پس از دریاچه گاردا و ماجورهبه جزء سومین دریاچه بزرگ ایتالیا ، به حساب می آید که در عمقی بالغ بر 400 متر (3001فوت)  از سطح زمین و دویست متر (660 فوت) زیر سطح دریا قرار دارد.
دریاچه کومو یکی از جاذبه های محبوب و مردمی میان اشراف زادگان و مردم ثروتمند از زمان رومیان بوده است وبه دلیل داشتن جواهرات سنگی و قیمتی بسیارش ازجاذبه های توریستی بسیار محبوب و میراث هنری و فرهنگی ایتالیا به شمار می آید. ویلا و قصرهای آن عبارتند; Villa Olmo, Villa Serbelloni, and Villa Carlotta .
نکته قابل توجه اینست که بسیاری از افراد معروف در گذشته ,در خانه های ساحلی اطراف دریاچه کوموسکونت  داشته اند.
همچنین در سال 2014، هافینگتون پست بزرگ,( The Huffington Post), این مکان را به عنوان زیبا ترین دریاچه در سطح جهان, به دلیل داشتن شرایط جغرافیایی برتر و روستاها و ویلاهای زبانزدش در میان مردم ان منطقه , معرفی کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.