شماره تماس : 23-88641720

رستوران هایی خاطره انگیز در لیسبون

عکس

رستوران هایی خاطره انگیز در لیسبون

پایتخت کشور پرتغال، شهر لیسبون با داشتن جاذبه های گردشگری، مکان های تاریخی و دیدنی‌های بسیار، یکی از شهرهای توریستی این کشور به شمار می آید که از تفریحات قابل توجه در آن به گشت و گذار، بازدید از رستوران‌ها و لذت چشیدن طعم غذاهای محلی و بین‌المللی در آن می باشد. لازم به ذکر است که رستوران‌های لیسبون از مکان های پربازدید در این شهر توریستی می باشد و همین تعدد رستوران‌ها موجب انتخاب سخت میان گزینه های محبوب دیگر در میان گردشگران شده است.

در مطلب ذیل به معرفی برخی رستوران های لیسبون با غذاهایی متنوع و خوشمزه و ارزشمند برای حداقل یک بار تجربه خواهیم پرداخت:

رستوران Atira-te ao Rio

همانطور که در بالا به توریستی بودن شهر لیسبون اشاره کردیم؛ این شهر از چشم‌اندازهای دیدنی بسیاری برخوردار است که از میان آن ها به تراس‌های روی بام، برج‌های تاریخی و سکوهای بازدید می توان اشاره کرد که با مراجعه به آن ها و استادن بر فراز می توان از تماشای شهر لذت برد اما از میان زیباترین چشم‌اندازهای لیسبون به رود Tagus می توان اشاره کرد که اگر از آن عبور کرده و به کرانه‌های جنوبی رورد بروید، در فاصله ی کمی از رود و انبارهای متروکه به رستوران Atira-te ao Rio خواهید رسید که در کنار رود و در فضای داخلی رستوران نیز امکان اتراق وجود دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران، چشم‌اندازهای زیبای آن می باشد بنابراین استفاده از فضای بیرونی رستوران، لذت غذای شما را دوچندان خواهد کرد. همچنین نکته ی قابل توجه این رستوران غذاهای ارزان قیمت آن می باشد.

رستوران À Margem  

یکی از مناطق پربازدید لیسبون که بازدید از آن نسبت به مناطق دیگر این شهر بیشتر است، بلم (Belém) می باشد که علت بازدید بسیاری از مراجعه کنندگان به آن برای بازدید؛ عمارت و برج بلم و صومعه‌ی زیبای  Jerónimos و رستوران Margem می باشد. بعلاوه، از میان سایر جاذبه های این منطقه، به کافه‌ی Pastéis de Belém  می توان اشاره کرد؛ Pastéis de Belém کافه‌ای است که تارت معروف کاسترد در آن شهرت یافته است و همچنان امروزه فروش ۲۰ هزارتایی خود را دارد و شعبه ی دیگری نداشته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.