شماره تماس : 23-88641720

رشد روزافزون صنعت گردشگری در یونان

صنعت در یونان عکس

رشد روزافزون صنعت گردشگری در یونان

یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری از نظر زیبایی طبیعی بی همتا، آثار باستانی، فرهنگ پویای شهری و روحیه هم نوع دوستی کشور یونان می باشد به طوریکه در مجله ی نیویورک تایمز از یونان به عنوان یکی از ۵۲ مکان مهم دیدنی یاد شده است و روند ارتقای جذابیتش را برای گردشگران خارجی رشد داده و به گفته اقتصاددانان روند این رشد نیز همچنان افزایشی است.

از این رو، کشور یونان، پروازهای داخلی را به جزایر محبوبی همچون «کاس»، «رودز»، «میکونوس»، «سنتورینی» و «کورفو» توسعه داده و پروازها را از مبداهای اروپایی بهبود بخشیده است.

همچنین استراتژی های بکار رفته اخیر در کشور یونان در طول دوسال گذشته، اینست که این کشور با استفاده از سیاست های جدید گردشگری به منظور افزایش مدت زمان فصل توریسم، تشویق محصولات موضوعی جدید، افتتاح بازارهای جدید، معرفی مقاصد جدید یونان برای گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری‌های نو در صنعت توریسم، موجب توسعه گردشگری در ذهن جامعه جهانی گردیده است.

همچنین موسسه «سفر و تفریحات (Travel + Leisure) تاکید بر انتخاب نخست خود در میان مقاصد برگزیده گردشگری یعنی جزیره زیبای «سنتورینی» را دارد.
همانطور که ذکر کردیم، یونان در راستای توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری قدم هایی را برداشته و نتیجه آن ارتقای اقتصاد کشور می باشد.
علاوه بر تلاش های یونان برای ارتقای اقتصاد خود، جاذبه های طبیعی، گردشگری و تاریخی آن نیز به آمار رشد صنعت گردشگری این کشور نیز افزوده است.

علاوه بر موارد مذکور، بر اساس آمار به دست آمده از سازمان جهانی گردشگری و سفر، صنعت گردشگری در یونان حدودا یک میلیون شغل را تامین خواهد کرد و نقش برجسته ای را در اشتغال کشور ایفا می کند. همچنین از دیگر برنامه های این سازمان می توان به توسعه «توریسم لوکس»، «گردشگری زیارتی» و.. اشاره کرد که از این طریق به نرخ رشد گردشگری کشورکمک کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.