شماره تماس : 23-88641720

رودخانه ای عجیب و غریب در پرتغال به نام Blue Dragon River

عکسThe Blue Dragon River

رودخانه ای عجیب و غریب در پرتغال به نام  Blue Dragon River

یکی از بهترین و خاص ترین تفریحاتی که یک فرد می تواند در طول زندگی خود تجربه کند، سفر به کشور پرتغال می باشد؛ زیرا پرتغال یکی از کشورهای زیبای اروپایی با سواحلی زیبا و منحصر بفرد است که محل مناسبی برای تفریحات وسرگرمی گردشگران مراجعه کننده بوده و از جاذبه های طبیعی و تاریخی دیدنی بسیاری نیز تشکیل شده است. طبیعت های زیبای پرتغال در دریاچه ها، کوه ها، دریا و صخره هایش به وضوح قابل رویت است که در این مقاله به معرفی یکی از دریاچه های آن با عنوان رودخانه اژدهای آبی یا Blue Dragon River در odelite خواهیم پرداخت.

تاریخچه ی رودخانه ای در پرتغال که به رودخانه اژدهای آبی معروف است:

هنگامی که هنوز نام رودخانه ی Blue Dragon River شهرت خاصی نیافته و در میان مردم عمومیت پیدا نکرده بود؛ عکاسی به نام استیو ریچاردز تصمیم گرفت تصویری از این رودخانه برجای گذارد و آن را انتشار دهد تا این پدیده در میان مردم شناخته شود. علت شهرت این پدیده ی زیبای طبیعی شکل و شمایل عجیب و غریب و انحنای اژدها مانند و رنگ آبی تیره اش به رودخانه اژدهای آبی می باشد.

علت پیچ و تاب عمیق و عجیب بستر این رودخانه، محیط پیرامون و پستی بلندی هایی است که در اطراف آن قرار دارد که خمیدگی عمیق تر آن باعث می شود تا در دید اول، منظری از یک اژدهای آبی چینی را در ذهن مجسم شود.
نکته ی جالب این پدیده، واقعی پدیدار شدن بیش از حد آن در ذهن است که مردم بر این باورند که عکاس عکس را ویرایش کرده است. همچنین به گفته ی آن عکاس معروف، علت رنگ آبی این رودخانه، بازتاب رنگ آبی آسمان بر روی آب می باشد و بخش هایی از رود که سفیدرنگ دیده می شوند، دارند، به جهت سفید بودن رنگ ابرها و انعکاس آن روی آب رودخانه اژدهای آبی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.