شماره تماس : 23-88641720

زیبا ترین شهر های ساحلی در ایتالیا

زیبا ترین شهر های ساحلی در ایتالیا

شهر ساحلی

کشور ایتالیا یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد. این کشور دارای سواحل شگفت انگیز زیادی می باشد که می توانید برای سفر های تابستانه تان یکی از آن ها را انتخاب کنید. برخی از سواحل این کشور شهرت فراوانی میان گردشگران دارند اما برخی از سواحل ایتالیا میان افراد محلی شناخته شده هستند. در ادامه مطلب به معرفی برخی از زیبا ترین سواحل این کشور که مناسب برای مسافرت های تابستانه هستند، می پردازیم.

  1. شهر ساحلی LERICI

شهر ساحلی LERICI در خط ساحلی و خلیج زیبای Golfo dei Poeti واقع شده است. این خلیج در نزدیکی مناطق ساحلی Cinque Terre و Portovenere قرار گرفته است. از زیبایی های شهر ساحلی LERICI می توان به خانه های روستایی با نمای رنگارنگ که در نزدیکی بندرگاه ها قرار گرفته اشاره کرد. از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر سواحل شنی آن می باشد که در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. می توانید از طریق قطار و قایق به این شهر رفت و آمد کنید. این شهر به عنوان یکی از زیبا ترین شهر های ساحلی کشور ایتالیا شناخته شده است که نباید لذت بردن از سواحل زیبای آن را از دست داد.

  1. شهر ساحلی MONOPOLI

این شهر زیبا هر ساله توجه گردشگران بیشتری را به خود جلب می کند و تعداد گردشگرانی که به این مکان سفر می کنند هر ساله در حال افزایش می باشد. از محبوب ترین مناطق این شهر می توان به بندر vecchio اشاره کرد. این بندر قدیمی ترین بندر در این شهر است و دارای منظره زیبایی از قایق های قرمز و آبی می باشد. شهر MONOPOLI  دارای خانه هایی با نمای سفید می باشد که قرار گیری آنها در کنار رنگ آبی نیلگون دریا منظره ای بسیار زیبا ایجاد کرده است.

  1. شهر ساحلی SCILLA

این شهر به دلیل نزدیک بودن به تنگه Messina در دوران باستان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. این شهر در میان منطقه ای به نام Violet Coast (سواحل ارغوانی) واقع شده است. آب دریای این منطقه با تغییر نور در برخی از ساعات روز به رنگ ارغوانی در می آید. ماهیگیری در این شهر زیبا رونق بسیاری دارد، بنابراین می توان از غذاهای دریایی لذیذ و تازه این منطقه لذت برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.