شماره تماس : 23-88641720

زیبا ترین هتل های روی آب 1

زیبا ترین هتل های روی آب 1

تراول-ازیباترین-هتل-ها

اگر در سفر هایتان علاقه مند به اقامت در نزدیکی دریا هستید هیچ گزینه ای نمی تواند از اقامت در هتل های این لیست برایتان جذاب تر باشد. در سال های اخیر تعداد این نوع هتل ها افزایش زیادی داشته است و گردشگران علاقه زیادی برای اقامت در این نوع هتل ها نشان داده اند. به اقامتگاه های قرار گرفته در این نوع از هتل ها Bungalow (خانه های ساخته شده به سبک ییلاقی) گفته می شود که امروزه برای طراحی های مدرن و معماری های منحصر به فردشان محبوبیت زیادی میان گردشگران کسب کرده اند. در لیست زیر به برخی از بهترین هتل های ساخته شده به این سبک اشاره می کنیم.

  1. هتل InterContinental Bora Bora Resort & Thalasso Spa در جزیره Bora Bora کشور French Polynesia

این هتل در جزیره Bora Bora قرار گرفته است. این جزیره در سال های اخیر محبوبیت زیادی میان گردشگران پیدا کرده است. تعدادی سوئیت به نام  Brando Suites در این هتل میان آبهای زیبای این جزیره واقع شده اند که در ساخت آنها سازگاری با محیط زیست و شیک و مدرن بودن از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. سوئیت های Brando دارای بزرگترین استخر میان بنگله های کشور French Polynesia می باشد. همچنین منظره بی نظیر کوه Otemanu را می توان از این سوئیت ها تماشا کرد.

  1. جزیره Laucala – فیجی

با رفتن به این جزیره می توانید زندگی در یک جزیره شخصی را تجربه کنید. 25 ویلای زیبا که به اصطلاح محلی bure گفته می شوند در این جزیره واقع شده است. از ویژگی های مهم این ویلا ها می توان به تعداد کارکنان اختصاصی هر اتاق اشاره کرد، به ازای هر ویلا 16 کارگر اختصاصی و همیشه در خدمت وجود دارد. تمامی ویلا ها  دارای استخر اختصاصی می باشند که در میان صخره های طبیعی تعبیه شده اند. این ویلا ها با ارتفاع کمی از سطح دریا قرار گرفته اند که باعث به چشم خوردن منظره ای زیبا از دریا می شود.

  1. جزیره اختصاصی Niyama – مالدیو

این جزیره اختصاصی در بخش Dhaalu Atoll کشور مالدیو واقع شده است و رتبه چهارم را در بهترین هتل های ساخته شده به سبک resort در دنیا از آن خود کرده است. بنگله های روی آب این هتل دارای استخر اختصاصی، دوش حمام در فضای باز و ایوانی که از طریق چند پله به آب های فیروزه ای دریا راه دارد، می باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.