شماره تماس : 23-88641720

زیبا ترین هتل های روی آب-2

زیبا ترین هتل های روی آب

تراول-ازیباترین-هتل-ها2

  1. جزیره اختصاصی Song Saa – کامبوج

18 ویلا و 9 بنگله در این جزیره واقع شده است که با اقامت در هر یک از آنها می توانید از استخر اختصاصی و منظره زیبای خلیج تایلند لذت ببرید. جزیره Koh Bong در همسایگی این جزیره واقع شده است که می توانید برای پیاده روی در طبیعت بکر به آن سری بزنید.

  1. جزیره COMO Cocoa – مالدیو

اکثر هتل های واقع شده در جزایر مالدیو دارای ترکیبی از ویلا ها، بنگله ها و سوئیت های مختلف می باشند. اما این جزیره فقط دارای بنگله های روی آب می باشد که برای ساخت آنها از قایق سنتی dhoni کشور مالدیو الهام گرفته شده است. تمامی بنگله ها دارای ایوان اختصاصی، دوش در فضای باز و پلکانی که به دریا راه دارد، می باشند.

  1. هتل Four Seasons Resort در Kuda Huraa– مالدیو

این هتل ساخته شده به سبک resort در جزیره  Kuda Huraa در کشور مالدیو واقع شده است. با اقامت در این هتل می توانید ترکیبی از آرامش و هیجان را تجربه کنید. از فعالیت هایی که می توانید در حین اقامت در این هتل انجام دهید به موج سواری، شنا با کوسه ها، پدل بورد و یوگا می توان اشاره کرد. با اقامت در این هتل می توانید از غروب و طلوع خورشید لذت ببرید.

  1. هتل Four Seasons Resort در Landaa Giraavaru – مالدیو

این هتل در بخش far-flung Baa Atoll کشور مالدیو واقع شده است. این بخش از مالدیو به دلیل داشتن صخره ها و بافت مرجانی بسیار زیبا از طرف یونسکو برای قرار گرفتن در لیست میراث فرهنگی در نظر گرفته شده است. بنگله های ساخته شده در این هتل دارای سقف کاه گلی می باشند و مساحت آنها از بنگله های هتل Four Seasons در Kuda Huraa بیشتر است بنابراین منظره زیبا تری از دریا به چشم می خورد.

  1. Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa – کشور French Polynesia

هتل هیلتون moorea به دلیل داشتن آب های شفاف فیروزه ای و مناظر زیبا از کوه های اطراف محبوبیت زیادی میان گردشگران دارد. شما می توانید از ایوان بنگله های قرار گرفته میان آب این هتل در آب های فیروزه ای دریا شیرجه بزنید و به همراه موجودات دریایی اطرافتان آب تنی کنید.

  1. Banana Island Resort – دوحه – قطر

ابن هتل در جزیره ای شخصی در فاصله ای 20 دقیقه ای از شهر دوحه قرار گرفته است. در این هتل 11 بنگله ساخته شده به سبک بنگله های مالدیو قرار گرفته است. بنگله های این هتل 2 تا 3 اتاق دارند و با تلفیقی از سبک عربی و مدرن طراحی شده اند. همچنین تمامی بنگله های این هتل دارای استخر اختصاصی می باشند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.