شماره تماس : 23-88641720

” ساحل آفتاب ” اسپانسر یکی از مهم ترین فیلم های سال

عکس
ساحل آفتاب ” اسپانسر یکی از مهم ترین فیلم های سال

” مردی بدون سایه ” محصول مشترک ایران و اسپانیا که کار تولیدش از اوایل تابستان امسال در کشور اسپانیا کلید خورد عنوان جدید ترین  ساخته ی علیرضا رئیسیان کارگردان نام آشنای ایرانی است که پیش تر سابقه ی ساخت فیلم های موفقی نظیر “چهل سالگی و دوران عاشقی” را در کارنامه ی خود دارد. همچنین علیرضا رئیسیان به عنوان بهترین کارگردان در جشنواره های مونترال، ادینبورگ، بوداپست و بوئنوس آیرس شناخته شده است.

محمد محمدی راد مدیر عامل گروه بین المللی سیاحتگران ساحل آفتاب مسولیت اسپانسرینگ بخش اسپانیا این فیلم سینمایی را که در سبک درام/ عاشقانه می باشد را بر عهده دارد .از دیگر نکات پررنگ این همکاری می توان به لیست بلند بالایی از بازیگران مطرحی همچون: لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، نادر فلاح، به آفرید غفاریان و گوهر خیر اندیش اشاره کرد.

خبر ها حاکی از این می باشد که این فیلم هم هماننده دو فیلم قبلی علیرضا رئیسیان به چالش های عاطفی و اجتماعی زوج ها می پردازد و از اسامی بازیگران پیداست که باید شاهد یک درام بسیارقوی باشیم. یکی دیگر از مسائلی که باعث بر سر زبان افتادن این اثر شده است، اقدام جسورانه ی کارگردان نسبت به افشای نام اسپانسر فیلم می باشد. در این پروژه 23 فیلم ساز در منطقه کاستا دل سول حضور بعمل خواهند آورد و هدف از اجرای این پروژه کمک به ارتقای صنعت فیلم سازی و گردشگری در کاستا دل سول می باشد.
این فیلم در جشنواره های مختلف در ماه ژانویه 2019 سال به نمایش گذاشته خواهد شد و مورد تایید جشنواره برلین، جشنواره فیلم فجر و همچنین سایر جشنواره های بین المللی قرار گرفته است.
 آقای رئیسیان در تازه ترین کنفرانس مطبوعاتی خود به طور رسمی “محمد محمدی راد” مدیر عامل شرکت سیاحتگران ساحل آفتاب  را به عنوان پشتیبان مالی هفتمین اثر سینمایی خود که کارگردانی آن را بر عهده داشته، معرفی کرده است، و تاکید داشتند: “بدون همکاری و حمایت ساحل آفتاب در شرایط سخت این روزها ساخت مردی بدون سایه میسر نبود.”

با آرزوی موفقیت برای تیم آقای رئیسیان و همکاری های بیشتر ساحل آفتاب با عوامل فرهنگ و هنر.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.