شماره تماس : 23-88641720

سرمایه گذاری و مهاجرت به مجارستان

مهاجرت-به-مجارستان-از-طریق-سرمایه-گذاری

سرمایه گذاری و مهاجرت به مجارستان

از متداول ترین راه ها برای مهاجرت به اروپا یا هر کشور دیگری سرمایه گذاری در آن کشور می باشد هر چند تنها راه مهاجرت به کشور های دیگر نمی باشد . مجارستان نیز به عنوان یکی از کشور های زیبا و مطرح اروپا و عضو پیمان نامه شنگن و با توجه به پیشرفت ها و آب و هوای مناسب این کشور  و همچنین مردمان مهاجر پذیر توانسته در جذب سرمایه گذار پیشرفت های زیادی را داشته باشد و هر ساله هزاران نفر به منظور دریافت اقامت این کشور راه ها و روش های متفاوتی مانند سرمایه گذاری دراین کشور را امتحان کنند .

اما سرمایه گذاری و مهاجرت به مجارستان شرایط خاص خودش را دارد . دریافت اقامت این کشور به سختی برخی دیگر از کشور های اروپایی نمی باشد و تنها با رعایت میزان سرمایه گذاری مجاز و سرمایه گذاری صحیح در این کشور و مطابق با قوانین و مقررات موجود در این کشور می تواند خیلی هم راحت باشد . فراموش نکنید که شهروندان مجارستانی هم شهروند اروپایی محسوب می شوند و دریافت اقامت این کشور و تبدیل شدن به شهروند مجارستانی تسهیلات شهر وندان اروپایی را برای شما در پی خواهد داشت . به عنوان مثال تحصیل رایگان برای کودکان شما ، درمان و خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت ، تحصیل در بهترین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مجارستان و یا سایر کشور های اروپایی ، رفت و آمد بین کشور های مختلف بدون نیاز به اخذ روادید و …

سرمایه گذاری در کشور مجارستان به نسبت خیلی از کشور ها ریسک کمتری دارد و تضمین بالاتری برای شما خواهد داشت . این سرمایه  گذاری نیاز به سرمایه و مبالغ بالایی ندارد . با خرید اوراق قرضه دولتی به ارزش 300 هزار یورو  به راحتی می توانید در این کشور اقامت دریافت نمایید. البته این همه ماجرا نیست و حدود 60 هزار یورو هم هزینه های رسیدگی و صدور ویزا می باشد که باید به این مبلغ اضافه نمایید و تا حدود زیادی اطمینان داشته باشید که پذیرش شما به عنوان مهاجر به این کشور اتفاق افتاده است.

وقتی این اطمینان می تواند 100 درصدی شود که شما برای انجام فرآیند سرمایه گذاری خود یعنی خرید اوراق قرضه مجارستان و انجام امور مربوط به صدور ویزا و مهاجرت حتما از مشاورین و متخصصین صاحب صلاحیت استفاده کرده باشید تا با اطمینان از اینکه سرمایه شما صرف امور مورد نظر بصورت قانونی می شود اقامت خود به کشور مجارستان را حتمی کنند .

مطابق با قوانین و مقررات حاکم در کشور مجارستان خرید اوراق قرضه و نحوه خرید و سرمایه گذاری در این کشور  تنها توسط نمایندگی های مورد تایید دولت مجارستان صورت خواهد گرفت . این نمایندگی ها مبالغ دریافتی را به شکل اوراق قرضه در دولت این کشور هزینه و سرمایه گذاری می کنند .این فرآیند طبق یک قرار داد بین المللی معتبر و کتبی با یک شرکت معتبر انجام خواهد شد و برای این منظور باید این شرکت در حیطه جغرافیایی و محل سکونت متقاضی دارای شعبه و نمایندگی معتبر باشد .

جالب اینکه این اوراق قرضه تنها برای همین منظور در این کشور صادر می شود ، یعنی تنها با این اوراق شما می توانید در این کشور سرمایه گذاری کرده و مهم تر اینکه پس از گذشت 5 سال مبلغ 300 هزار یورویی شما به صورت کامل به شما عودت داده خواهد شد .

اما مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در کشور مجارستان :

  • دریافت اقامت این کشور پس از گذشت حداکثر 5 سال
  • رفت و آمد به راحتی و بدون نیاز به ویزا به سایر کشور های اروپایی جز اتحادیه شنگن
  • رسیدگی به درخواست اقامت شما و دریافت اقامت برای شما در این کشور خیلی زمان بر نیست و می تواند بلافاصله در عرض یک ماه صورت پذیرد
  • سرمایه گذاری در مجارستان ریسک بسیار پایینی دارد
  • برای دریافت اقامت کشور مجارستان الزامی به اقامت دائم در این کشور را ندارید و تنها با یک بار سفر به این کشور می توانید اقامت دائم خود را دریافت کنید .طبیعتا برای افرادی که نمی خواهند موقعیت های شغلی یا اجتماعی خود را در ایران از دست بدهند بسیار اهمیت دارد و تنها می توانند با سرمایه گذاری در این کشور و یک سفر کوتاه ویزای دائمی و اقامت همیشگی خود را دریافت نمایند .
  • خدمات درمانی و تحصیلی مجارستان بسیار با کیفیت و در حد و حدود سایر کشور های پیشرفته دنیا می باشد و با اقامت در این کشور می توانید از این خدمات با هزینه های بسیار پایین بهره مند شده و فرزندانتان نیز به راحتی در مدارس و مراکز تحصیلی این کشور ادامه تحصیل دهند .

به غیر از خرید اوراق قرضه برای مهاجرت به این کشور می توانید از طریق ثبت شرکت ، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت شغلی نیز استفاده نمایی که هر کدام شرایط و ضوابط مورد نظر خود را دارا می باشند . اما روش ثبت شرکت در این کشور بسیار مورد توجه می باشد . ثبت شرکت در مجارستان به علت دریافت مالیات پایین این کشور بسیار پر طرفدار و مورد تقاضا می باشد  ضمن اینکه هزینه کمتری هم به نسبت خرید اوراق قرضه نیاز دارد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید اوراق قرضه کشور مجارستان و یا ثبت شرکت و مهاجرت تحصیلی و کاری به این کشور با سیاحتگران ساحل آفتاب به عنوان نماینده رسمی این کشور در ایران تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان از دانش و تخصص کارشناسان و متخصصین این شرکت برای مهاجرت مطمئن خود بهره مند شوید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.