شماره تماس : 23-88641720

سفر به مالاگا اسپانیا

سفر به مالاگا اسپانیا

مالاگا

مالاگا یکی از شهرهای زیبای ساحلی اسپانیا است که مقصد گردشگری بسیاری از اروپاییان است. این شهر برای آنهایی که به حمام آفتاب گرفتن و برنزه کردن زیر نور خورشید علاقه دارند بسیار مناسب است. این شهر مکان مناسبی برای اروپاییان به لحاظ قیمت است و همه وقت از سال بلیط های ارزان قیمت هواپیما به مقصد مالاگا وجود دارد. مالاگا در بیشتر روزهای سال دارای هوای گرم و آفتابی است و در تابستان دمای هوای آن به 27 درجه سانتیگراد نیز می رسد.

مالاگا دارای سواحل زیبا و تمیز، مکانهای سرسبز و باغ های زیبا است همچنین مالاگا شهری تاریخی و باستانی است و دارای آثار باستانی و قدیمی بسیاری است.

بهترین زمان سفر به مالاگا با توجه به شرایط آب و هوا

همانطور که گفتیم مالاگا شهری ساحلی است و دارای هوای مدیترانه ای است و میانگین دمای هوا در طول سال تقریبا 18 درجه سانتگراد است که نشان دهنده هوای معتدل و آفتابی این شهر است. اما اینکه په زمانی را برای سفر به مالاگا انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد مخصوصا برای ما ایرانیان که به هوای معتدل و رو به خنک علاقه بیشتری داریم بنابراین سفر در تابستان به این شهر مناسب نیست زیرا مالاگا در این فصل دارای هوای گرم و مرطوب و شرجی است. بهترین زمان سفر به مالاگا از فروردین ماه تا تیرماه و در اواخر تابستان یعنی شهریور ماه تا آبان ماه است که هوا معتدل و خنک است.

مالاگا شهری تاریخی است که دارای آثار باقی مانده از گذشته است و برای افرادی که به آثار باستانی و قدیمی علاقه دارند مکان مناسبی برای گردش و تفریح است. این شهر ساحلی به علت دارای بودن مکانهای سرسبز و آب و هوای معتدل ، سواحل زیبا، بناهای تاریخی و رستوران های زیبا نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. در تمام نقاط شهر مکانهای زیبا و تاریخی به چشم می خورد. در ادامه قصد داریم برخی از این مکانهای تاریخی را معرفی کنیم

Alcazaba de Malaga

القصبه یا الکازابا یک دیوار دفاعی برای فرمانروایان افریقایی در قرن نهم میلادی بوده  که بر روی خرابه های قلعه رومیان ساخته شد. بعدها که این شهر به اشغال مسلمانان درآمد سالها محل حکومت مسلمانان بر این سرزمین بوده است. این قلعه زیبای قدیمی دارای سه لایه و 110 برج است که بر روی کوه gibralfaro واقع شده است. علاقه مندان به آثار تاریخی می توانند به بازدید از این قلعه بروند و آثار باقی مانده از گذشته و باغ های سرسبز اطراف را تماشا کنند. القصبه دارای دو موزه است یکی موزه هنرهای استانی است که دارای نقاشی هنرمندان این منطقه است هنرمندانی مانند پیکاسو که دو اثر زیبا از این نقاش هنرمند در این موزه به نمایش گذاشته شده، پیرمرد با پتو و مطالعه مردم سالخورده از این آثار زیباست. بخش دوم موزه باستان شناسی است که آثار قدیمی را به نمایش گذاشته است.

کلیسای cathedral

این کلیسای قدیمی در قرن 16 ام بر روی خرابه های یک مسجد بنا شد. در سر در این کلیسا دو برج وجود دارد. یک کلیسای کوچک در قسمت جنوبی این کلیسا وجود دارد که نقاشی باکره و قدیسین بر روی یکی از دیوارهای آن حک شده است. در یکی دیگر از کلیساهای کوچک این مکان در یکی از دیوارهای آن نقاشی گروه کر و در یکی دیگر از دیوارها نقاشی هایی از کاتولیگ ها که زانو زده اند به چشم می خورد.

botanical gardens

این باغ که در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار قرار دارد در سال 1855 توسط یک زوج بنا شده است این باغ دارای انواع گل و گیاه از سراسر دنیاست گونه های گیاهی کمیاب و عجیب و غریب که به طرز زیبایی در کنار هم چیده شده اند. در اطراف این باغ، باغ های دیگری به مساحت بیست و سه هزار هکتار وجود دارد.

قلعه gibralfaro

 این قلعه نیز از آثار باستانی مالاگا به شمار می رود که بر روی کوه gibralfaro بنا شده است این قلعه یکی دیگر از قلعه هایی است که به دست مسلمانان ساخته شده است. عبدالرحمن سوم این قلعه را در قرن 10 میلادی بنا کرد. این قلعه به مدت سه ماه توسط سران فردیناند، ایزابلا و پادشاهان کاتولیگ در محاصره بوده است. تصویر این قلعه بر روی پرچم مالاگا نیز دیده می شود.

موزه محل تولد پیکاسو

این موزه مکانی جذاب برای علاقه مندان به هنر و نقاشی است زیرا این موزه محل تولد و زندگی نقاش معروف پیکاسو است که 223 اثر هنری از این استاد هنرمند در این موزه به چشم می خورد. این موزه آثار هنری پیکاسو را از سال 1892 تا 1972 به نماش گذاشته که دارای موضوعاتی چون مناظر، پرتره و طبیعت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.