شماره تماس : 23-88641720

سفر به  maroon bells در ایالت متحده آمریکا

سفر به  maroon bells در ایالت متحده آمریکا

maroon bells

دره و رودخانه سفید، جنگل و یک دره یخبندان زیبا از جاذبه های گردشگری این منطقه است. قله هایی با ارتفاع 14 هزار فوت و دشت های وسیع پوشیده شده از گل های وحشی را نظاره کنید و از طبیعت زیبای ان لذت ببرید. آبهای دریاچه مارون همچون آینه ای پهناور طبیعت زیبای این منطقه را نمایان می کند.

مارون بلز دو قله هستند در میان کوههای الک. که قله مارون و قله مارون شمالی به اندازه نصف کیلومتر از یکدیگر فاصله دارند. این کوهها در مرز بین شهرهای پیتکین، گونیسون و کلارادو قرار دارند. ارتفاع مارون پیک14163 فوت است و 27 امین قله مرتفع کلارادو به شمار می آید و قله مارون پیک شمالی 14019 فوت ارتفاع دارد و 50 امین قله مرتفع کلارادو به حساب می آید. دره ای در قسمت جنوب غربی مارون بلز وجود دارد که بسیار زیباست و نظر بسیاری از گردشگران و عکاسان را به خود جلب می کند و همیشه سوژه عکاسی عکاسان است.

دریاچه مارون یکی از زیباترین صحنه های به یاد ماندنی در Rockies را فراهم می کند. این دریاچه پر از آبشار است که توسط یخچالهای Ice Age پوشیده شده است.

در این مکان و طبیعت زیبا شما می توانید فعالیت های دلپزیری چون پیک نیک، ماهیگیری، عکاسی، پیاده روی و قدم زدن را انجام دهید. مسیرهای پیاده روی از ایستگاه اتوبوس و یا پارکینگ برای دیدار از دریاچه و چمن زارها مهیاست. در این مسیر شما می توانید درخت های تنومند آسپن را مشاهده کنید که از آنها برای تهیه مواد غذایی و مصالح ساختمانی استفاده می شود.

چشم انداز دره مارون تحت پوشش زیستگاه های مختلفی است مثل انواع مختلف گیاهان و حیوانات وحشی. این زیستگاه ها شامل مناطق ساحلی در نزدیکی رودخانه ها و دیگر مناطق مرطوب، مراتع کوهستانی، گیاهان آسپن، جنگل های مخروطی و آلپاین تاندرا هستند.

مناطق حاشیه ای در خاک های مرطوب در کنار رودخانه ها یافت می شوند که زیستگاه های ساحلی عمدتا از درختچه هایی مانند میوه ها، توسکا و درخت توس، و نیز صنوبر آبی و … پوشیده شده است. ایستگاه های درختچه های ساحلی مکان های خوبی برای کشف گوزنهاست و گوزن ها علاقه زیادی به این مناطق دارند چرا که درختچه ها پوشش خوب و مواد غذایی را برای آنها فراهم می کنند.

دهانه های کوه Meadows Forest توسط گیاهان پوشش داده شده اند و گیاهان و گلهای خودرو مکان مناسبی برای زیست بسیاری از حیوانات هستند. مراتع به وسیله کندن زمین یا آتش سوزی ایجاد شده که  به دلیل این است که خاک برای رشد گیاهان یا بسیار مرطوب است یا بیش از حد خشک است. با توجه به آفتاب فراوان این منطقه، مراتع در مقایسه با هر یک از زیستگاه های جنگلی بزرگترین گونه های گل وحشی را در اختیار دارند.

جنگل های حوضه بالای دریاچه مارون، جنگل های مخروطی عمدتا از گونه ی Engelmann و Subalpine fir هستند دو گونه ی درختی که به خوبی با آب و هوای سرد و مرطوب سازگار هستند. جایی که درختان به  خوبی رشد می کنند، به طور مستقیم به ارتفاع، آب و هوا، دسترسی آفتاب و آب و عوامل مخرب مانند آتش سوزی و … بستگی دارد. صنوبر کمتر از آسپن رشد می کنند، اما زندگی طولانی تری دارند ، معمولا چند صد سال طول می کشد.

پیاده روی در این منطقه با طبیعت زیبایش چشمان هر بیننده ای را خیره می کند به آرامی راه بروید و به طور دقیق نگاه کنید، چرا که این طبیعت زیبا زیستگاه حیواناتی مانند خرس گریزلی، گوزن و گوسفند کوهستانی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.