شماره تماس : 23-88641720

سفر خود را با آرامش خاطر سپری کنید!

Eurostars BCN Design

سفر خود را با آرامش خاطر سپری کنید!

همانطور که می دنید ،اسپانیا کشوری توریستی در سطح جهان بوده است و تعداد هتل هایی که می توان در این کشور مطابق با بودجه و علاقه مندی پیدا کرد ، فراوان است.از این رو، در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ی کشور اسپانیا را به مسافران و علاقه مندان سفر به این کشور ، معرفی نماییم:

هتل یورو استارز بی سی ان دیزاین بارسلونا | Eurostars BCN Designواقع در شهر بارسلونا

این هتل پنج ستاره با نام هتل یورو استارز بی سی ان دیزاین بارسلونا Eurostars BCN Design درست در نزد پاساژ دو گارسیا قرار گرفته و زمان دسترسی به میدان کاتالونیا ،تنها با پنج دقیقه پیاده روی میسر می شود. این اقامتگاه، با جایگاه مناسب خود در شهر بارسلونا ، امکان پیاده روی تا جاذبه های دیدنی و ویژه ای همچون آثار گائودی و میدان های شلوغ را برای بازدیدکنندگان ، گردشگران و مسافران ، فراهم می سازد . همچنین دسترسی به اینترنت رایگان وای فای در تمام فضای عمومی آن، امکان پذیر می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به باربر و بالابرها در بیشتر نقاط هتل، مراکزخرید و تجاری،خدمات فکس و فتوکپی، قهوه و چای در لابی، فضاهایی مختص اشخاص غیر سیگاری و یا فضایی برای افراد سیگاری، تهویه مطبوع و مناسب، سیستم گرمایشی و روزنامه رایگان در لابی اشاره کرد.

نکته قابل توجه برای مسافران اینست که ماه آگوست هر سال (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) ،اغلب بهترین زمان برای گذراندن تعطیلات و اوقات در اروپا بوده و فصل تابستان ، فصل  اوج حضور گردشگران در کشور اسپانیا است. بنابراین با در نظر گرفتن افزایش قیمت ها در این فصل ، مسافرین می توانند از مراجعه به این هتل بهره ببرند و سفر خوشی را پشت سر بگذارند.

آدرس هتل: Passeig de Gràcia, 29-31, 08007 Barcelona, Spain

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.