شماره تماس : 23-88641720

صبحانه با زرافه ها

صبحانه با زرافه ها

تراول

هتل Giraffe manor در Lang’ata حومه شهر Nairobi کشور Kenya قرار دارد. هدف این هتل محافظت از نژادی از زرافه در حال انقراض می باشد که با نگهداری و مراقبت از آنها در محدوده ی محافظت شده آنهارا برای ادامه نسل آماده می سازد.

ساختمان هتل در سال 1932 توسط David Duncan به سبک کلبه های اسکاتلندی در زمینی به مساحت 61 هکتار ساخته شد و در سال 1974، 6 هکتار از آن توسط Betty Leslie Melville و همسرش خریداری شد. به مرور زمان 25 هکتار از آن خریداری شد و 14 هکتار از آن توسط Peter Beard به آنها هدیه داده شد که جمع کل مساحت آن قسمت را به 47 هکتار رساند.

پس از مدت کوتاهی از خرید آن منطقه خانواده Melville متوجه شدند که نژاد خاصی از زرافه ها، به دلیل خرید مرتع پرورش حیوانات شخصی به مساحت 73 کیلومتر مربع توسط دولت کنیا، که زیستگاه بومی زرافه ها در کنیا بوده است، در حال از بین رفتن هستند. از آنجایی که پیش از این در Giraffe manor، 3 زرافه وحشی نر به نام های tom,dick  و harry زندگی می کردند، خانواده Melville تصمیم گرفتند از بچه زرافه ای 2.4 متری به اسم Daisy نگه داری کنند، طولی نکشید که بچه زرافه دیگری به اسم Marlon به آنها پیوست و از آن به بعد این خانواده به پذیرش زرافه ها ادامه دادند تا آنها را برای ادامه نسل پرورش دهند، در حال حاضر در Giraffe Manor، 8 زرافه زندگی می کنند. قسمتی از زمین منطقه متعلق به سازمان خیریه  حمایت از زرافه ها می باشد که توسط دختر خانوادهMelville  در سال 1972 تاسیس شده است.

در سال 1983 پسر خانواده Melville به همراه همسرش به Giraffe Manor نقل مکان کرد تا مدیریت آن جا را به عنوان هتل کوچک و خصوصی در دست گیرد. مهمانان در آنجا میتوانند هنگام خوردن صبحانه، از طریق در ورودی هتل و از پنجره اتاق طبقه دوم به زرافه ها غذا بدهند. این هتل در مجموع 6 اتاق دارد که یکی از اتاق ها با وسایل نویسنده معروف Karen Blixen تزئین شده است و این هتل طی سال ها پذیرای افراد مشهور زیادی بوده است. و در سال 2009  توسط Mikey Carr-Hartley و Tanya Carr-Hartley  خریداری شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.