شماره تماس : 23-88641720

مجمع الجزایر سیشل

مجمع الجزایر سیشل

سیشل

جمهوری سیشلز از 115 جزیره با مساحت 445 کیلومتر تشکیل شده است و مجمع الجزایر زیبا و افسانه ای آن در شمال شرقی ماداگاسکار واقع شده و بین 480 تا 1600 کیلومتر با ساحل شرقی آفریقا فاصله دارد.

مهم ترین جزیره در این منطقه جزیرهmahe  نام دارد که فرودگاه بین المللی و اکثر امکانات گردشگری در این جزیره واقع شده است. علاوه بر این شهرvictoria  که پایتخت آن می باشد در این منطقه قرار دارد.

آب و هوای معتدل سیشلز نه سرد است و نه گرم. دمای آن به ندرت پایین تر از 24 و بالاتر از 32 درجه سانتیگراد می رود و هوای آفتابی آن باعث می شود این جزیره مقصد مناسبی برای آفتاب دوستان باشد. به صورت کلی، در این منطقه دریا همیشه آرام و هوا مرطوب است و وزش باد با سرعت 19 تا 37 کیلومتر بر ساعت در جریان است.

فرهنگ

سیشلزی ها مردمانی با نژاد ها و فرهنگ های مختلف هستند. در زمان های مختلفی از تاریخ تا به امروز مردم آفریقا، اروپا و آسیا در این منطقه زندگی کرده اند و زندگیشان تحت تاثیر هنر، آشپزی، موسیقی، رقص و معماری این منطقه می باشد. یکی از برجسته ترین هنر های این مجمع الجزایر رقص سنتی آنها است که ریشه در فرهنگ آفریقا، مالاگا و اروپا دارد که ریتم آن با استفاده از سازهای کوبه ای و زهی ساخته می شود.

ماهی گریل شده یا اختاپوس در سس فلفل چیلی به همراه زنجبیل و سیر هم چنین انواع خوراک با پودر کاری همراه با شیر نارگیل از غذاهای محبوب این منطقه می باشد. همانطور که انتظار می رود، قسمت بزرگی از خوراک مردم این منطقه را غذاهای دریایی تشکیل می دهد که معمولا با برنج سرو می شوند. هم چنین رستوران هایی با تخصص در آشپزی های بین المللی مانند هندی، ایتالیایی، فرانسوی و… در این منطقه واقع هستند.

جاذبه های گردشگری

 از جمله جاذبه های این منطقه می توان به؛ جزیره silhouette، ساحل Anse source d’Argent، پارک vallee de mai، ساحل beau vallon، جزیره پرندگان و پارکsaint anne marine اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.