شماره تماس : 23-88641720

مشهورترین اقامتگاه های سازگار با محیط زیست درسطح دنیا

Bushmans Kloof

مشهورترین اقامتگاه های سازگار با محیط زیست درسطح دنیا

نتیجه ی فعالیت های مخرب انسانی در سطح محیط زیست  در دهه های اخیر، آشکار شدن و به وجود آمدن تهدیدات فوق العاده جدی برای محیط زیست است؛ از این رو برای بیشتر اشخاصی  که این موضوع حائز اهمیت بوده ، سعی بیشتری در حفظ محیط زیست با رعایت کردن بسیاری از نکات ساده ی بهداشتی دیده می شود و همچنین شرایطی توسط آن ها فراهم می شود که از این بحران جدی یعنی ;  در معرض خطر بودن محیط زیست را برطرف نمایند یا حداقل از بخش کوچکی از آسیب ها ،پیشگیری بعمل خواهد آمد . یکی از تلاش ها و اقدامات لازم در این راستا ،ساخت اقامتگاه هایی است  که با محیط زیست ، سازگاری و تناسب زیادی دارند ، که نه تنها آثار مخربی از خود برجای نمی گذارند ، بلکه با وجود دارا بودن چارچوب ها، قوانین و شرایط ویژه خود باعث احترام و توجه بیشتر مسافران نسبت به طبیعت می شوند .
با توجه به شرایط اقلیمی و آسیب‌های وارد شده ی اخیر به کره ی زمین، ساحل آفتاب در این مقاله به معرفی یکی از معروف ترین اقامتگاه‌های سازگار با محیط‌زیست در سطح دنیا خواهد پرداخت تا شاید با سفر به این مکان های مشخص ، خطرات احتمالی به حداقل خود برسند !

 Bushmans Kloof اقامتگاه بوشمنز کلوف

به طور کلی چندین اقامتگاه درسطح بین الملل از کشور های مختلفی وجود دارند که آفریقای جنوبی یکی از این نوع اقامتگاه ها را در بر می گیرد و نام آن به بوشمنز کلوف  (Bushmans Kloof) شناخته شده است . این اقامتگاه منطقه ای با قدمتی کهن دارد که متعلق به یک قرن گذشته بوده و ما بین کوه ها قراردارد که با اقامت در آن امکان تجربه ی بی نظیری از طبیعت شگفت انگیز به وجود خواهد آمد. در این اقامتگاه، حدود شانزده اتاق در میان طبیعتی خاص بنا شده و قابل دسترسی برای مسافران است.
بعلاوه ، بیش از صد و پنجاه  گونه‌ی پرنده، گونه‌ی گیاهی و بیش از سی و پنج نوع پستاندار تحت حفاظت این حوزه ی طبیعی (اقامتگاه سازگار با محیط زیست) می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.