شماره تماس : 23-88641720

مقاصد گردشگری خود را بدون نیاز به ویزا انتخاب کنید!

maldives

مقاصد گردشگری خود را بدون نیاز به ویزا انتخاب کنید!

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی قصد سفر به کشورهایی را دارند که در سفر به آن نقاط ، احتیاجی به دریافت ویزا نیست.

از این رو مجموعه مشاورین ساحل آفتاب قصد دارد به این افراد، کشورهایی را معرفی کند که بدون ویزا به آن نواحی می توانند سفر کرده  و در زمان و پول خود صرفه جویی کنند. 

در ذیل به معرفی کشورهایی می پردازیم که بدون نیاز به اخذ ویزا امکان سفر به آنها وجود دارد :

هائیتی

هائیتی کشوری ساحلی می باشد که از قسمت شمالی خود در همسایگی اقیانوس اطلس و از قسمت جنوبی در همسایگی دریای کارائیب قرار دارد. از نظر موقعیت اقتصادی ، دوسوم جمعیت کشور مالزی را قشر کشاورزان تشکیل داده اند و در صنعت صادراتی این کشور ،قهوه مهم‌ترین کالای صادراتی آن می باشد. کشور نامبرده از نظر آب و هوایی ، آب ‌و هوای فوق العاده دلچسب و معتدلی دارد که  به جهت ارتفاع خود، از شدت گرما در امان مانده است. به‌محض رسیدن به این کشور می‌توانید از فروشگاه‌های صنایع‌دستی بی‌نظیر این کشور دیدن کنید، جت اسکی بروید یا در سواحل زیبای آن استراحت کنید. فقط باید در نظر داشت، که در سفر به هائیتی ،افراد مسافر بایستی رفتار مشابهی با مردم ساکن هائیتی داشته باشند تا از سفر خود لذت بیشتری ببرند!

مالدیو

مالدیو مجمع‌الجزایری است که در جنوب غربی هند و در اقیانوس هند قرار گرفته است. مالدیو به علت مجاورت خود با خط استوا، آب‌وهوایی گرم و شرجی  دارد، اما گاهی با وزش نسیم‌ های خنکی در سواحل کشورمالدیو، دمای هوا در تمامی طول سال ،به صورت معتدل حفظ می گردد.از نظر اقتصادی ،سرمایه گذاری مالدیو در زمینه ی گردشگری ،از سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ ی جهانی به شمار می آید که امروزه این کشور، از طریق صنعت گردشگری و جذب گردشگران مختلف از سراسر دنیا ، منبع درآمد خود را دارد. همچنین زوج های جوان نیز می توانند این کشور را به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.