شماره تماس : 23-88641720

مقاصد گردشگری خود را بدون نیاز به ویزا انتخاب کنید! (قسمت دوم)

دومینیکا

مقاصد گردشگری خود را بدون نیاز به ویزا انتخاب کنید! (قسمت دوم)

 

همانطور که درمطلب قبل به مقاصد گردشگری بدون نیاز به ویزا اشاره کردیم ، در ذیل به سایرآن مقاصد می پردازیم :

 

دومینیکا

دومینیکا ، در همسایگی شرقی هائیتی قرار دارد که از دیگر جاذبه های دیدنی حوزه دریای کارائیب به شمار می آید . در زمان کشف قاره ی آمریکا توسط کریستف کلمب  و رسیدن وی به سواحل دومینیکا ، دومینیکن به اولین اقامتگاه مهاجران اروپایی تبدیل گردید. از میان شگفت آورترین جاذبه‌های توریستی این کشور به دریاچه جوشان (Boiling Lake )می توان اشاره کرد. بعلاوه ، از میان ورزش های محبوب ،قایق‌سواری در رودخانه‌های پرخروش دومینیکن را می توان نام برد و سفرهای هیجان انگیزو به‌یادماندنی را در دل دشت‌ها و کوه‌های این کشورمی توان تجربه کرد.

 

مالزی

کشور مالزی ، با جمعیتی حدود سی میلیون نفر در جنوب شرقی آسیا ، مردمی خونگرم و میهمان نواز و طبیعتی حیرت انگیز، یکی از مقاصد مناسب  گردشگری به شمار می آید. نکته قابل توجه درباره ی بومی‌ها در این کشور ، دین آنهاست که اکثریت آن ها را مسلمانان تشکیل می دهند که با گشاده رویی تمام ، آماده ی پذیرایی از میهمانان گردشگر می باشند.

همچنین افراد ساکن در کشور مالزی از سه نژاد مالایی ، چینی ، هندی  و غیره تشکیل شده‌ اند .

 

ترکیه

ترکیه کشوری است که  از سه جهت در مجاورت با دریا در ارتباط است. دریاهای سیاه و مرمره، اژه و مدیترانه به واسطه ی دو تنگه بسفر و داردانل به دریاهای آزاد متصل گردیده  و ازحیث موقعیت جغرافیایی ،وضعیت ایده ئالی را برای این کشورترسیم می کنند. بزرگترین و مهمترین شهر در ترکیه ؛ استانبول است که محل مناسبی برای خرید به خصوص در زمان حراج های زمستانی به حساب می آید. همچنین ترکیه در همسایگی کشورهایی همچون ; ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، سوریه، بلغارستان و یونان قرار دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.