شماره تماس : 23-88641720

مناطق مناسب برای زندگی در پرتغال

پرتغال 2

مناطق مناسب برای زندگی در پرتغال

کشور جذاب پرتغال با داشتن روستاهایی عجیب و غریب، شهرک های مسکونی زیبا و خاص، سواحل زیبا، غذاهایی با کیفیت های عالی و تازه مدیترانه ای، مناظر خیره کننده، فرهنگ پر رمز و راز  مردم پرتغالی ، فضایی گرم و زیبا به آن بخشیده است.

مدت هاست که کشور پرتغال ، در قلب بریتانیا دارای جایگاه خاصی است و گزینه ی مورد علاقه ی بیشتر مهاجران به شمار می آید ; گرچه اجتماع مهاجرین بریتانیا در اینجا زیاد است، اما هنوز هم فرصتی برای برقراری ارتباط با مردم سایر کشورهای خارجی وجود  دارد.

با این وجود ، موارد ذیل، راهنمای مناسبی در زمینه ی انتخاب بهترین محل زندگی در کشور پرتغال می باشند که به برخی از آنها خواهیم پرداخت :

لیسبون

پایتخت باستانی کشور پرتغال ، لیسبون ، در سواحل غربی این کشور جذابیت خاصی را به خود اختصاص داده است .

با قدم زدن در امتداد خیابان های سنگ فرشی و عجیب و غریب یا بانک های اطراف رودخانه ی پرخروش تاگوس به سادگی از بودن در این مکان می توان لذت برد. همچنین از میان مناطق دیدنی این شهر به پارک جنگلی و سرسبزی به نام Monsanto می توان اشاره کرد که ارزش تجربه را دارد.

لیسبون از نظر آب و هوایی منطقه ای خوش اقلیم بوده و اکثر اوقات آفتابی و درخشنده می باشد که  اغلب ، دمای آن در تابستان به سرعت قابل افزایش بوده و در زمستان به 8 درجه سانتیگراد می رسد.

این یک شهراز تاریخ و فرهنگی غنی برخوردار بوده و رویدادهای زیادی در طول سال در آن برگزار می گردد.

بعلاوه ،استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، مناطق تفریحی، مسکن و رستوران ها برای عموم مقرون به صرفه می باشد.
در لیسبون ،بسیاری از مردم محلی به زبان انگلیسی صحبت می کنند، اما برای اشخاصی که به قصد اشتغال زایی وارد این منطقه می شوند، یادگیری زبان مردم محلی لازم و ضروری است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.