شماره تماس : 23-88641720

مهاجرت به کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری

عکس کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری

افراد بر اساس توانایی های بخصوص فردی خود می توانند برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک مقیم دائم دولت اقدام نمایند تا بخشی از اقتصاد کانادا را تشکیل دهند. در این راستا، سیستمی جدید به منظور اثبات مهارت ها و تجربیات کاری فردی به دولت کانادا است که سیستم اکسپرس انتری Express Entry نامیده می شود. نحوه ی عملکرد سیستم اکسپرس انتری به منظور مدیریت درخواست هایی که برای اقامت دائم کشور کانادا می شود، زیر نظر برنامه های مهاجرتی اقتصاد فدرال تعبیه شده است. این سیستم برنامه ی اسکیل ورکر فدرال، برنامه تجارت ماهرانه فدرال و کلاس تجربه ی کار کانادایی را شامل می شود.

سیستم امتیاز دهی SKILLED WORKER  به گونه ایست که افراد برطبق آن، بدون داشتن محدودیت در رشته تحصیلی و شغل، با تکیه بر مهارت ها و تخصصشان به صورت آنلاین تقاضای خود را ارائه می دهند و پس از بررسی، در صورت کسب امتیاز لازم، امکان اقدام برای اخذ اقامت دائم کانادا برای آن ها وجود خواهد داشت.

سیستم اکسپرس انتری، دو مرحله را شامل می شود که مرحله ی اول آن مربوط به کاندید هایی است که امکان ورود به صورت آنلاین را داشته، و پروفایل اکسپرس انتری را تکمیل نمایند؛ اطلاعات پروفایل شامل مهارت های فردی، تجربه کاری، توانایی زبان، تحصیلات وغیره که به ارزیابی سیستم کمک بیشتری میکند، می باشد.

حداقل امتیاز لازم ۶۷ امتیاز است که از ۶ طریق قابل دسترسی می باشد؛

مدرک زبان: حداکثر امتیازی کسب شده در این مرحله ۲۸ امتیاز است که هرچه نمره ی بالاتری کسب شود، امتیاز بالاتری بدست می آید.

همچنین داشتن مدرک زبان فرانسه نیز امتیاز جداگانه ای خواهد داشت.

تحصیل: امتیاز این مهارت با توجه به مقطع تحصیلی، ۲۵ نمره خواهد بود. البته مدارک تحصیلی فرد باید مورد تایید اداره ی شهروندی و مهاجرت کانادا قرار گرفته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.