شماره تماس : 23-88641720

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی مادرید Salón LOOK Internacional

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی مادرید Salón LOOK Internacional

تراول salon look

هر ساله نمایشگاه آرایشی و بهداشتی  Salón LOOK Internacional در مادرید به منظور نمایش هنر آرایشگری، زیبایی و لوازم آرایشی برگزار می شود، همه ساله این نمایشگاه درهای خود را به روی آرایشگران حرفه ای و تولیدکنندگان و مخاطبان علاقه مند در این زمینه باز می کند. در نمایشگاه آخرین مدل موها و  طیف گسترده ای از محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی ارائه می شود.

این نمایشگاه در 3 روز از روز شنبه، 19 اکتبر تا دوشنبه 21 اکتبر 2019 در مادرید برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه Salon Look محصولاتی در زمینه های مختلف مانند ناخن و محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی، لوازم جانبی، محصولات آرایشی آلی، محصولات مو، لوازم جانبی مو، ماشین آلات و بسیاری دیگر به نمایش گذاشته می شوند.

SALÓN LOOK رویداد غیر قابل پیش بینی در بخش زیبایی، تصویر و زیبایی شناسی در اسپانیا است. این نمایشگاه 366 غرفه دارد و بیش از 1200 مارک داخلی و بین المللی در سال 2018 در این نمایشگاه شرکت کردند. این نمایشگاه یک رویداد منحصر به فرد در بخش تصویر و بخش زیبایی شناسی است، 12863 از ابتکارات و شگفتی های نوآورانه در این حوزه را به نمایش می گذارد و 58896 متخصص ملی و بین المللی از برزیل، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ایتالیا و پرتغال و سایر کشورها به این نمایشگاه می آیند.

پروفایل نمایشگاه شامل آرایش مو، زیبایی شناسی، زیبایی شناسی پزشکی، سلامتی، اسپا، لوازم آرایشی برای مراقبت از بدن، لوازم آرایشی برای مو، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطرها، مواد اولیه برای ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات آرایش مو، دکوراسیون ناخن، لوازم آرایشی و بهداشتی مانیکور، لوازم آرایشی و بهداشتی مراقبت صورت و بدن، سایه چشم، پایه های رنگ طبیعی، آخرین رنگ های رژ لب، ماسک زیبایی و غیره وجود دارد.

با تشکر از طیف گسترده ای از نمایشگاه ها و برنامه های متنوع و فعالیت های موازی مانند: Pasarela Hair Look، کنگره زیبایی، کارگاه های آموزشی Micropigmentation تعاملی، کارگاه های Masajes del Mundo، مسابقات آرایش، Nailimpion (بازی های المپیک ناخن)، Focus Focus Hair حلقه باربر، نگاه آکادمی و توضیحات سخنرانان در میان دیگران، SALÓN LOOK را به نمایشگاهی منحصر به فرد در بخش زیبایی تبدیل کرده است.

مزایای شرکت در این نمایشگاه

در سال های اخیر، نمایشگاه ها موقعیت خود را به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی قوی و موثر تقویت کرده اند، همانطور که در جریان رشد این فعالیت ها تاکید شده است. در زیر بخشی از یک برگه ایجاد شده توسط AFE (انجمن نمایشگاه های اسپانیایی) آمده است که تمام استدلال هایی را که شما را به طور فعال در این رویدادهای تجاری دعوت می کند، خلاصه می کند.

  • بهترین روش برای کسب سهم بازار است.
  • کامل ترین ابزار ارتباطی است که در آن روابط متقابل مستقیم و چهره به چهره بین خریدار و فروشنده صورت می گیرد و پنج حواس به کار گرفته می شود.
  • اجازه داده می شود که حجم زیادی از اطلاعات را در مدت کوتاهی دریافت کنید.
  • مکانی ایده آل برای برقراری ارتباط با کسب و کار است.
  • شما را قادر می سازد تا میزان رضایت مشتریان واقعی یا بالقوه را با محصولات خود در مقایسه با رقبا درک کنید.
  • ارائه بازخورد در محل برای معرفی محصولات جدید و / یا بهبود موجود است.
  • تأثیر قابل توجهی در روند تصمیم گیری خرید داشته باشید.
  • موقعیتی برای یافتن فرصت های صادراتی اساسی است. نمایشگاه ها بهترین قیمت دسترسی به بازار بین المللی را می دهد. آنها یک پلت فرم واقعی برای راهبردهای بین المللی سازمانی هستند.
  • کمک به تقویت موقعیت شرکت های بزرگ.
  • امکانی برای شناسایی تامین کنندگان، پیمانکاران، نمایندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان بالقوه.
  • فراهم کردن امکانی برای درک رقبا: آنها چه کسانی هستند و موقعیت شرکت خود را با آنها مقایسه کنید. همچنین به شما امکان می دهند مشتریان رقبای خود را بیابید.
  • تحقیق در مورد سیاست قیمت شرکت خود در مقایسه با رقبا تسهیل کنید.
  • بهترین راه برای تحقیق بازار، برای کسب اطلاعات در مورد روند فعلی و آینده است.
  • فرصتی عالی برای توضیح مشکلات و روند جدید با سایر بازدید کنندگان تجاری در بخش فراهم می کند. مشارکت در روزها و رویدادهای موازی را فعال کنید که به ارزیابی بازار و روند آن کمک می کند.

برگزاری نمایشگاه

حضور در یک نمایشگاه می تواند برای یک شرکت سودمند باشد، اما مشارکت موفقیت آمیز بستگی به آماده سازی آن دارد. به این ترتیب، Feria de مادرید، از طریق پشتیبانی تیم های تجاری، چارچوب ایده آلی را برای تسهیل مشارکت در نمایشگاه ارائه می دهد.

1 – تجزیه و تحلیل تصمیم به شرکت در نمایشگاه

نمایشگاهی که مایل به شرکت در آن هستید باید با دقت انتخاب شود و باید بررسی کنید که طراحی آن اهداف شما را برآورده می کند. این کار نیازمند جمع آوری تمام اطلاعات از نمایشگاه های قبلی است.

2 – مشارکت عادلانه در طرح بازاریابی عمومی شرکت.

حضور در یک نمایشگاه باید در جهت گسترش شرکت باشد. تصویر ارائه شده باید با استراتژی جهانی مطابقت داشته باشد.

3- تهیه یک برنامه مشارکت خاص.

برای شرکت در نمایشگاه باید طرح بازاریابی خود را که شامل اهداف و ابزار است، داشته باشد و کلیه بخش های مربوط به مشارکت در نمایشگاه را مشخص کند که شامل مجموعه هایی از وظایف قبل، در طول و پس از برگزاری نمایشگاه است. برنامه ریزی، ارزیابی و بالاتر از همه، تقسیم مسئولیت هاست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.