شماره تماس : 23-88641720

هتل های میکرو

هتل های میکرو

تراول micro hotel

در سال های اخیر هتل های میکرو پیشرفت زیادی در شهر های بزرگی مانند نیویورک داشته اند. در روزهای اخیر هتل arlo در شهر نیویورک افتتاح شد که تخصص آنها ساخت هتل های میکرو می باشد. از مهم ترین فاکتور هایی که در ساخت هتل آرلو در نظر گرفته شده است می توان به طراحی کاربردی و کیفیت بالا ساخت آن اشاره کرد. هتل آرلو اولین هتل ساخته شده به این سبک در شهر نیویورک می باشد که برای طراحی خاص خود 4 ستاره دریافت کرده است. این هتل 325 اتاق 14 متری دارد که مبلمان مدرن چند منظوره و کاربردی در هر یک از اتاق ها قرار گرفته است. برخی از اتاق های هتل آرلو داری تراس می باشند و اکثر اتاق ها پنجره ای بزرگ با منظره شهر دارند.

ایده ساخت این نوع هتل ها در نیویورک از هتل های کپسولی ژاپن گرفته شده است. اتاق های هتل های میکرو شامل اتاق های یک تخته، دابل و تخت های دو طبقه می باشند. با این که اتاق های این هتل های میکرو کوچک می باشند ولی ممکن است مانند هتل yotel در شهر نیویورک تراسی بزرگ برای استفاده مهمانان با امکاناتی مانند بار و رستوران داشته باشند. هتل yotel برندی شناخته شده در کشور های اروپایی می باشد و در فرودگاه های شهر لندن، آمستردام و پاریس آماده پذیرایی از مهمانان است. تکنولوژی به کار رفته در این هتل بسیار بالا می باشد و رباتی به نام YOBOT برای جابجایی چمدان ها در خدمت مهمانان می باشد. از دیگر امکانات این نوع هتل ها به وای فای، سیستم تهویه هوا، تلوزیون و کمد می توان اشاره کرد.

هتل های زنجیره ای هیلتون قصد ساخت این نوع از هتل ها را در شهر نیویورک گرفته است. از امکانات اتاق های این هتل تخت راحت، سرویس بهداشتی، صبحانه با کیفیت و تکنولوژی منحصر به فرد می باشد.

اقامت در این هتل های بسیار مقرون به صرفه می باشد و می توانید برای اقامت در شهر های بزرگ مانند نیویورک، پاریس و آمستردام از این نوع هتل ها بهره ببرید. هتل های میکرو نسبت به هزینه ای که برای اقامت پرداخت می کنید امکانات زیاد و پر کاربردی دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

.:: See English Page ::.

تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات