شماره تماس : 23-88641720

هتل یخی در فنلاند با منظره ای رنگارنگ!

هتل یخی در فنلاند با منظره  ای رنگارنگ!

kakslauttanen lgloos East Village 1

هتلی در فنلاند با نام kakslauttanen lgloos East Village قرار گرفته است که به عنوان یکی از عجیب ترین هتل های دنیا شناخته شده است و علت شهرت آن چشم انداز عجیب و غریب آن می باشد؛ زیرا چشم اندازی جالب و قابل توجه رو به شفق قطبی هفت رنگ آسمان دارد و محل مناسبی برای اقامت در کلبه های اسکیمویی می باشد. این هتل در دهکده ای به نام دهکده برفی (SnowVillage) واقع شده است که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری در این منطقه وارد هتلی یخی با امکاناتی یخی می شوند شده و از خدمات رستوران و سوییت های یخی نیز آن بهره می برند.
این هتل یخی محل برگزاری بازی های متفاوت و تامین کننده ی تفریحات مورد پسند علاقه مندان به سرما و زمستان می باشد. همچنین این هتل اخیرا با تم سریال «بازی تاج و تخت» افتتاح گردید که علاقه مندان به این سریال معروف، امکان بازدید از «سرزمین وستروس» یا سرزمین افسانه ای « هفت قلمرو»را دارند و می توانند اوقات خوشی را با قدم زدن در آن سپری کنند. در هر یک از اتاق های این هتل مجسمه ای از شخصیت‎های اصلی «بازی تاج و تخت» قرار گرفته اند که از میان آن ها به مجسمه یخی «وایت واکر»می توان اشاره کرد.
این سازه شامل ۲۴ اتاق می باشد که ۱۰ تای آن مختص مسافران و میهمانانی می باشد که قصد اقامت بیشتری در آن را دارند و از آن جا که دمای داخل هتل منفی پنج درجه سانتیگراد است و محل استراحت مهمانان روی تختخواب هایی یخی است، می بایست در داخل کیسه خواب شب را بگذرانند.
مجسمه سازان یخ در این مجموعه از کشورهایی همچون اوکراین، روسیه و لتونی گرد هم آمده و به طراحی این هتل پرداخته اند.
همچنین در ساخت دهکده ی برفی نامبرده سالانه دوهزار تن یخ و ۳۵۰ تن کریستال به کار می رود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.